Philharmoniker
Active member
Zijn de punt is die nutteloze overbodige show compo voor het geld.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Idd... Een tornooi dat wat geld in het laadje brengt maar vooral veel te weinig mensen naar kijken dat ze de wedstrijden zelfs gratis uitzenden, halflege stadions en spelers die met nog geen 2 weken vakantie in november mogelijks al kapot zijn.Zijn de punt is die nutteloze overbodige show compo voor het geld.
Gevolg; naar SA trekken kan ook een sportieve keuze zijn.En Al Hilal niet vergeten.
Gevolg; naar SA trekken kan ook een sportieve keuze zijn.
en pfffffffffffff Musiala, hopelijk wordt dat geen Fati 2.0 verhaal. :-(
Ma neen.. Hazard was is een Ronaldinho.. Extra speciaal talent..Ik moest al denken aan Eden Hazard bij Madrid met zijn enkelblessure. Die was nadien nog maar een schim van de speler die hij ervoor was.

Mooi dat Courtois mee in de bres springt voor Donnarumma, die onterecht een hele shitstorm over zich heen krijgt. Ik snap dat dit een enorm harde klap is voor Bayern, maar wat nuchterheid mag ook wel.
Ik vind het dan ook enorm ironisch dat Neuer of all people kritiek gaat uiten op het inkomen van Donnarumma, terwijl hijzelf in de WK-finale Higuain torpedeerde. Dát was pas risicovol.
Is Lavia alweer geblesseerd?Lekkere goal van joao pedro
Is water nat?Is Lavia alweer geblesseerd?
Natuurlijk niet.Is water nat?
Toch wel benieuwd. Eerste echte test voor Xabi.Verrassend zegLyon wint in hoger beroep en mag in ligue 1 blijven.

Kan er niet aan doen ma dat vrouwenvoetbal dat ligt mij echt niet, kan daar echt niet naar zien.Geen idee of hier toevallig iemand NL - Engeland aan het kijken is bij de vrouwen, maar waarom wordt die 3-0 nu in hemelsnaam afgekeurd?![]()