Iemand nog deze mening ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wa heeft da er mee te maken xDdat is al veel langer bezig, sedert de prijzenslag van de GPU's...
Niks? Ik weet het niet, het viel mij gewoon op dat sedertdien er minder aangeboden/verkocht werd, mss omdat niemand goesting had om zoveel te betalen voor gebruikte hw?Wa heeft da er mee te maken xD

Toch meer dan logisch dat dat meegedeeld wordt? Wel wat vermoeiend om zaken dubbel in te vullen (wat je aanbiedt, einddatum/uur, etc)idd, in de glorietijden hier nog 300+ itraders denk ik verzameld, ik stond in de top 10.
de laatste maanden (jaren) amper nog iets gedeald hier.
werd me ook wat te streng (met die verplichte links naar andere site's waar het werd aangeboden, die snipe regels...)
Hoe verhoudt Vinted zich tot tweedehands?Nja, t'is voor mij ook gemakkelijker om games via Vinted te verkopen moet ik toegeven, voor deze redenen:
- 90% van de gevallen accepteert men mijn prijs, hier werd veel tegen geboden (wat ik versta)
- groter doelpubliek
- makkelijker verzending, direct shipping label
Tot nu toe 35 artikelen verkocht, wel 30 kledingstukken ervan. En de rest dus gamesHoe verhoudt Vinted zich tot tweedehands?
Wat is er beter dan meningen? Cijfertjes!Iemand nog deze mening ?
Maar hopelijk kijken jullie daar samen met mij wat verder dan onze neus lang is 

maar nog niet dramatisch) en de laatste twee volle maanden zijn in beide lijnen inderdaad heftiger gezakt dan anders, mogelijk verklaart dit ook het (blijkbaar dus terechte) gevoel dat je momenteel hebt.
) of net niet (gans de dieperik in =
).Als we hier ooit de activiteit van pre-hack 9lives kunnen evenaren dan kan ik gelukkig stervenSinds de transitie van 9Lives naar BeyondGaming is het nooit meer hetzelfde geweest helaas...
Maar op dat ene historische moment zijn we heel veel users verloren, post-hack was het vet eigenlijk al serieus van de soep (met gekende gevolgen). Alle mensen meekrijgen naar hier was sowieso al onbegonnen werk, en met onze gemiddeld stijgende leeftijd wordt het er ook niet beter op 
Ook ik hoor in mijn niet-digitaal-minded vriendenkring allemaal andere grotere 2dehandswebsites de revue passeren (met als gevolg ook véél slechtere ervaringen dan wij hier gewend zijn, het zal ze lerenNja, t'is voor mij ook gemakkelijker om games via Vinted te verkopen moet ik toegeven, voor deze redenen:
- 90% van de gevallen accepteert men mijn prijs, hier werd veel tegen geboden (wat ik versta)
- groter doelpubliek
- makkelijker verzending, direct shipping label
).Ik koop nooit op de genoemde website's, dus daar kan ik niet over oordelen.Ook ik hoor in mijn niet-digitaal-minded vriendenkring allemaal andere grotere 2dehandswebsites de revue passeren (met als gevolg ook véél slechtere ervaringen dan wij hier gewend zijn, het zal ze leren).