Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien is het wel volgens de regels? Maar kun je het natuurlijk niet eens zijn met de regels.ik denk dat heel België voor Union is nu. Die hebben geen "haters"
Maar iedereen behalve de VAR en een beïnvloedbare ref vinden dit geen penalty. Waarom blijven ze - zelfs op CL-niveau - toch zo'n debiele beslissingen nemen, een beetje logisch nadenken is toch niet zo moeilijk![]()
Ik dacht dat dit juist niet volgens de regels is, maar ik kan ernaast zitten vooraleer ik Gavin op men dak krijg.Misschien is het wel volgens de regels? Maar kun je het natuurlijk niet eens zijn met de regels.
Is dat niet enkel als het via het eigen lichaamsdeel gebeurt?Ik dacht dat dit juist niet volgens de regels is, maar ik kan ernaast zitten vooraleer ik Gavin op men dak krijg.
Volgens mij is dit geen penalty omdat hij die bal indirect (via zen ploeggenoot dus) tegen zijn hand krijgt. Als het rechtstreeks is dan is het wel altijd penalty
dan voer je ofwel de onrechtstreekse vrije trap in voor zo'n fases, want een penalty is een veel te zware straf voor zo'n pietluttigheden, ofwel staar je je niet blind op de regels en laat je ruimte voor het buikgevoel, ofwel verander je de regels.Misschien is het wel volgens de regels? Maar kun je het natuurlijk niet eens zijn met de regels.
Maar heeft het niet te maken met hoe hij naar die bal wilt gaan ?Ik dacht dat dit juist niet volgens de regels is, maar ik kan ernaast zitten vooraleer ik Gavin op men dak krijg.
Volgens mij is dit geen penalty omdat hij die bal indirect (via zen ploeggenoot dus) tegen zijn hand krijgt. Als het rechtstreeks is dan is het wel altijd penalty
Ik weet het ook niet, daarom dat ik me niet uitspreek erover.Ik dacht dat dit juist niet volgens de regels is, maar ik kan ernaast zitten vooraleer ik Gavin op men dak krijg.
zo erg was het nu ook niet hé en als je u draait om een schot te blokken, zijn uw armen natuurlijk niet perfect naast u lichaam want je gebruikt je armen om de draai te maken.Maar heeft het niet te maken met hoe hij naar die bal wilt gaan ?
Als ge gaat staan als een handbal keeper en uw ploegmaat kopt hem tegen uw arm zult ge ook wel prijs hebben gok ik
Voor hands gaat natuurlijk nooit een "eerlijke" regel bestaan. Ik vind het ook zwaar, begrijp me niet verkeerd, maar als het volgens de regels is, is het nu eenmaal zo. Dan maakt het weinig uit wat wij ervan denken.dan voer je ofwel de onrechtstreekse vrije trap in voor zo'n fases, want een penalty is een veel te zware straf voor zo'n pietluttigheden, ofwel staar je je niet blind op de regels en laat je ruimte voor het buikgevoel, ofwel verander je de regels.
Hoe dan ook zal er altijd gezever zijn over zo'n dingen want er zal altijd interpretatie blijven. De strafmaat verminderen zou al veel oplossen dan denk ik
Ja maar das geen natuurlijke beweging dan he. Dit is imo vrij natuurlijk, je kan niet altijd perfect uw handjes netjes naast uw lichaam houden.Maar heeft het niet te maken met hoe hij naar die bal wilt gaan ?
Als ge gaat staan als een handbal keeper en uw ploegmaat kopt hem tegen uw arm zult ge ook wel prijs hebben gok ik
Top verdedigers staan daar gezicht naar de bal en armen op de rug. Die staat armen breed en rug naar de bal
Ja dan kijk eens naar een Bonucci of Chiellini of Ramos. Gezicht is Altijd naar de bal (desnoods krijgt ge ene op de neus).zo erg was het nu ook niet hé en als je u draait om een schot te blokken, zijn uw armen natuurlijk niet perfect naast u lichaam want je gebruikt je armen om de draai te maken.
Uiteraard, echter zouden/mogen de regels imo ook ergens wel rekening met de supporters, in de zin dat je geen regels a la "alles tegen de hand in de 16 is penalty" moet uitvinden, omdat dat gewoon de sport kapot maakt.Voor hands gaat natuurlijk nooit een "eerlijke" regel bestaan. Ik vind het ook zwaar, begrijp me niet verkeerd, maar als het volgens de regels is, is het nu eenmaal zo. Dan maakt het weinig uit wat wij ervan denken.