Nu we toch over wassen bezig zijn. Zouden homo’s zelfspot hebben en OMO gebruiken?Zouden dove mensen zelfspot hebben en Dove gebruiken?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu we toch over wassen bezig zijn. Zouden homo’s zelfspot hebben en OMO gebruiken?Zouden dove mensen zelfspot hebben en Dove gebruiken?
Volgende keer vragen of hij een gaatje in zijn agenda heeft. Fun gegarandeerd.Mijn tandarts zegt dat ik moet stoppen met cola drinken want het is daarom dat ik elk jaar wel gaatjes heb.
Pepsi it is then.

Ieuw gast!Een Cola Vanilla opendoen se![]()
Is 1 van de enige extra smaakjes die ik kan verdragen, ook eens Dr Pepper gekocht, ook ni slechtIeuw gast!
Blijf dan tenminste bij de classic coca cola.
Al die mottige smaakses verdomme.
Een Cola Vanilla opendoen se![]()
Ja t’is wreed tegenwoordig, mooie tietjes duren niet lang, kan precies al niks meer uploaden op mobiel zonder die app te downloaden, laat het dan maar
EDIT: ugh, imgur is ook al de giphy.com toer aan het opgaan...
Een gif, uitsluitend de gif zonder al de rimram errond delen gaat ook al niet meer...
Op Imgur rechtermuisknop -> kopieer locatie van afbeelding / videoadres en hier op BeyondGaming insert image gebruiken.EDIT: ugh, imgur is ook al de giphy.com toer aan het opgaan...
Een gif, uitsluitend de gif zonder al de rimram errond delen gaat ook al niet meer...
Ik heb daarjuist alles getest ze, op gsm en op pcOp Imgur rechtermuisknop -> kopieer locatie van afbeelding / videoadres en hier op BeyondGaming insert image gebruiken.
![]()
Ah voilà se