Coca-Cola of Pepsi?

Wat heeft jouw voorkeur?

• Coca-Cola

Stemmen: 44 75,9%
  • Pepsi

Stemmen: 14 24,1%

• Totaal aantal stemmers
    58
Mijn tandarts zegt dat ik moet stoppen met cola drinken want het is daarom dat ik elk jaar wel gaatjes heb.
Pepsi it is then.

Pepsi max en 7up als de supermarkt een actie doet van 2de 6-pack aan -50%, Coca-Cola en andere Coca-Cola Company producten worden me voor de rest genoeg door de strot geduwd in zowat 98% van alle horeca zaken of vending machines ( enige fastfoodketen die Pepsi doet is KFC dacht ik ) al zal ik van tijd tot tijd ook wel eens Coca-Cola in de winkel meenemen, hangt eigenlijk van mijn smaak die dag af.

Fritz-Cola is ook wel goed, helaas hier onvindbaar ( in de Jumbo in NL 1.10 Euro voor een 33CL flesje of in Duitsland glazen 0.75L flessen voor 85 cent )

lfrmUFF.jpg

.

Lipton Ice Tea natuurlijk.

Pepsi verdient ook een beetje respect, deze spot is me altijd bij gebleven:

Ben blij dat ik niet de enige ben die Cola Zero niet moet hebben. Smaakt naar water waar wat vervallen colasnoepjes in gelegen hebben.

EDIT: ugh, imgur is ook al de giphy.com toer aan het opgaan...

Een gif, uitsluitend de gif zonder al de rimram errond delen gaat ook al niet meer...
Op Imgur rechtermuisknop -> kopieer locatie van afbeelding / videoadres en hier op BeyondGaming insert image gebruiken.

EICLZ0p.mp4

Op Imgur rechtermuisknop -> kopieer locatie van afbeelding / videoadres en hier op BeyondGaming insert image gebruiken.

EICLZ0p.mp4
Ik heb daarjuist alles getest ze, op gsm en op pc

Ik ben ook op zoek naar een gif die loopt, en geen mp4 extensie... Gewoon gif vanachteren

Ah voilà se

Zonder dat adres in t begin komt het anders niet goed ze...

Deze gif is van mezelf, zou ik in de comments deze link kunnen zetten in de comments? Of gaat imgur daar iets tegen hebben?

Edit, ik had een dubbeltje van deze gif geupload toen, maar als ik hetzelfde stramien probeer van adres, met gewoon de unieke code die anders is wil ie niet... Hoe flik jij dat dat dan wel werkt??

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan