Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb enkel die match tegen Brasil live gezien.Die late uren is dat een voorbode voor wat ons wacht op het WK ? Geen idee hoe het was is 94
Zonder Munoz want die heeft een rode kaart gepakt.Finale: Argentinië - Colombia!
ik weet nog wel dat ik op mutualiteiten-kamp was, en dat wij daar de finale gekeken hebben. Ze speelden die toen ook gewoon in de dag, en niet om 21u lokale tijdDe VS is heel groot natuurlijk, en alles hangt af hoe de matchen lokaal ingeland staan. Als ik 1994 check, zie ik dat ze soms zelfs om 11h30 's morgens lokale tijd speelden, maar met het tijdsverschil was dat nog altijd 17h30 tot 20h30 bij ons. Ze speelden ook om 17h lokale tijd, en dat kan dan inderdaad ergens om middernacht of nog later.
Maar of ze nu nog steeds die matchen zo vroeg gaan inplannen zoals destijds? Ik betwijfel het ergens wel.
Destijds was WK natuurlijk heel Euro-geconcentreerd. Ik weet niet of men dat nu nog gaat doen. Zeker omdat de middaguren in de VS/Mexico in de zomer ook ontzettend warm zijn. 't Is daar overal boven de 30 graden doorheen de dag momenteel.
Ik denk dat België-Rusland rond een uur of 9 was inderdaad. Dat was toen net voor een mondeling examen Engels in m'n 4de middelbaarZou logisch zijn moest men nu gewoon de uren respecteren van Noord-Amerika (en dus ook Zuid-Amerika), dat is samen toch een groot aandeel van de kijkers. Allé, in de veronderstelling dat daar de belangrijke sportwedstrijden toch ook vooral in prime-time plaatsvinden.
In 2002 (Japan/Korea) werd er toch al minder rekening mee gehouden. De wedstrijd België-Rusland was toch toch ergens 's ochtends rond 8u onze tijd, meen ik mij te herinneren?
Praktisch is het niet (zeker ook niet als je 9-5 werkt), maar het heeft wel eens z'n charmes.

Mondeling economie in het 5e middelbaar XDIk denk dat België-Rusland rond een uur of 9 was inderdaad. Dat was toen net voor een mondeling examen Engels in m'n 4de middelbaar![]()
![]()

Waar is de tijd. En een enkele match van Ivoorkust herinner ik mij nog in het weekend om 2 of 3u 's nachts. Mijn vrouw verklaart mij nog altijd zot dat ik er voor op gebleven ben.Zal wel zijn zoals het WK in Brazilië zeker? Dat was toen 18u, 21u en middernacht ofzo?
edit:
![]()
Wereldkampioenschap - Groepen en speeldagen
Deze pagina onthoudt het hele programma van de competitie Wereldkampioenschap in het seizoen 2014. Er worden alle resultaten van de groepsfase en de knockout-fase opgesomd.www.transfermarkt.be
Zat nog goed in de herinnering precies. Vanaf de knockouts wel ook matchen om 22u.
Toen nog kinderloos dus dag nadien uitslapen, nu zit dat er niet meer in![]()
![]()
Die late uren is dat een voorbode voor wat ons wacht op het WK ? Geen idee hoe het was is 94
Zonder Munoz want die heeft een rode kaart gepakt.
Ik hoop dat Colombia wint. James kan zo zijn carrière bekronen.