The_Prodigy
Active member
Ik doe helemaal niet hetzelfde. Van mij mag iedereen zijn leven leiden hoe hij of zij het wil. Wil je gezond doen, goed. Wil je elke dag een pak sigaretten roken, 3 keer in die week friet en nog allerlei troep naar binnen spelen om dan iedere avond voor de tv te hangen, voor mij even goed... Doe vooral wat je niet laten kan maar stop dan met te staan roepen dat iedereen solidair moet zijn want dat ben je zelf niet.Jij doet nu toch net hetzelfde? En dat mensen er niet hoeven te liggen gaat ook op voor de on-gevaccineerden. Alleen hebben die een prikje gehaald op een korte periode in tegenstelling van deze ongezonde mensen. Daarmee wil ik niet zeggen dat er niks mag gedaan worden aan sommigen hun manier van leven, maar je probeert argumenten te gebruiken die er geen zijn of nogal zwak.
Ik zeg het nogmaals. Ik ben zelf tweemaal gevaccineerd en geloof echt wel in het werkzame effect van vaccins. Maar ik heb het wel wat gehad met zaken als een CST en mensen die staan roepen dat we niet gevaccineerden het recht op zorg moeten ontzeggen. Zeker aangezien al gebleken is dat het prikken alleen ons niet gaat redden...