Een mrna vaccin blijft maar enkele dagen in je lichaam, schade die pas na jaren duidelijk wordt is zo goed als onmogelijk.Ik ga hier niet meer aan lange discussies beginnen, dat deed ik vroeger, maar ik krijg er weinig voldoening uit.
Maar toch enkele opmerkingen:
- Die bestaan al van de jaren 70. Het is nieuwe technologie, maar ook niet zo nieuw. Dat is al een heel poos aan testresultaten, en dus op lange termijn.
Als jij studies hebt van mRNA vaccins op lange termijn, ben ik zeer nieuwsgierig daarnaar. Geef dus gerust een bron als je tijd hebt.
En ik bedoel inentingen van vaccins, op mensen, met mRNA. Met meerdere herhaalde dosissen.
- De coronapas is niet 'enkel en alleen' voor reizen gebruikt. Oa massa-evenementen werden van bij het begin daarbij vermeld.
Dat is begonnen bij de EU, om te kunnen reizen. Daarna stilletjes aan voor andere dingen, zoals ik gezegd heb.
- De bredere toepassing is ook niet stilletjes gebeurd, maar net telkens met persconferenties en na beslissingen door je volksvertegenwoordigers.
Ik zeg 'stilletjes aan', in de zin van eerst massa-events, dan restaurants, enz. Niet 'stilletjes' in de zin van 'zonder het aan te kondigen'.
- Dan voer je het best helemaal af.
Inderdaad.
Moest je nu over wekelijkse behandelingen praten, akkoord