Crimson Desert is goud gegaan

Pearl Abyss heeft aangekondigd dat Crimson Desert officieel goud is gegaan. Daarmee is de ontwikkeling afgerond en ligt de game op schema voor de wereldwijde release op 19 maart. Via sociale media bedankte de studio fans wereldwijd voor hun steun en bevestigde het dat spelers binnenkort het continent Pywel kunnen verkennen.

De openwereld actie-avonturengame wist de afgelopen jaren veel aandacht te trekken door zijn aanwezigheid op grote evenementen zoals The Game Awards, Gamescom, Tokyo Game Show en Summer Game Fest. Crimson Desert volgt het verhaal van Kliff en zijn Greymane-metgezellen in een uitgestrekte, interactieve wereld.

De game staat bekend om zijn indrukwekkende graphics, dynamische gevechten en hoge mate van vrijheid, waarmee Pearl Abyss mikt op een diepgaande en intense singleplayerervaring. Zelf mocht ik al tweemaal aan de slag gaan het het spel en mijn meest recente indrukken van gamescom kan je in mijn tweede preview ontdekken. Laat me alvast stellen dat ook ik aan het aftellen ben naar 19 maart.

Over

Bron

1. Persbericht

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan