Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ieder zijn meug maar voor mij lijkt dit ook wel gewoon té uitgebreid. Al kan ik het upgraden van uw thuisbasis en wat side content wel appreciëren. Maar teveel is teveel.Idd wie doet al die dingen... zegt me niets daarvoor speel je toch geen games..
Ligt er ook aan in welke mate al die zaken vereist zijn voor progressie of niet. Bij RDR2 kon je ook enorm veel randzaken doen, maar waren die zelden absoluut nodig.Veel RPG's hebben tegenwoordig toch al meer en meer van die facetten geïntegreerd ? Witcher 3 had toch ook zaken zoals mini games.
Daarnaast heeft het survival genre bij RPG's ook wel een bepaalde aantrekkingskracht gekregen en voelt dit ook een beetje aan als deze gamers voor een stuk ook proberen mee te nemen.
Is enkel een pak uitgebreider dan de gemiddelde game. Omdat het nu eenmaal een pak resources kost om dat allemaal in orde te krijgen.
Een stuk survival game, een stuk RPG, een stuk assasins creed, etc...
Enige issue lijkt mij vooral dat het een enorme tijdsink gaat zijn... en mijn backlog is al zo groot met games die ik niet heb uitgespeeld...
Dit ziet er crimineel goed uit. Bijna zo goed dat het ongeloofwaardig wordt; het is moeilijk om hier niet enthousiast over te worden.Digital Foundry heeft een video online gezet toegespitst op de Blackspace engine.
Captured video draait op AMD Ryzen 9 7900X3D / AMD 7900XTX / 32 Gb DDR5. 4K native, ultra met FSR, zou rond de 60 fps halen.
De scène 's nachts met regen, indrukwekkend.
Will Powers (Marketing / PR) heeft ondertussen gezegd dat het 'no microtransactions at launch' is. Dus ze houden de deur open.Dit ziet er crimineel goed uit. Bijna zo goed dat het ongeloofwaardig wordt; het is moeilijk om hier niet enthousiast over te worden.
Ik hoop dat het spel zijn beloftes van bij de start kan waarmaken en dat het niet een zoveelste overgehypete game wordt.
Ook positief is dat de ontwikkelaar belooft om geen microtransacties toe te voegen:
I did ask about console performance, since all the footage including my own up until now, has been on PC. And the answer I got from them was actually pretty respectable.
They said that: "Regardless of what we say, people probably won’t believe us. So instead we’re sending the game to Digital Foundry, and they’ll have a full analysis of performance across all the platforms at launch.”
Klinkt inderdaad allemaal vrij positief. Game staat trouwens in promo voor PS5 op Bol.ComDe previews staan online en de meeste klinken heel positief!
Het enige waar er nog wat twijfel over is is hoe dit op de consoles zal draaien..