Crimson Desert

Heb hem wel gepre-ordered op Bol maar twijfel ook nog een beetje. Weinig guidance en massa's complexe puzzels is misschien niet helemaal mijn ding. Witcher 3, Kingdom Come, etc... zijn echt helemaal mijn ding.

Maar als ik dan Breath of the Wild hoor denk ik van... please no want dat vond ik nu echt een turd van een game, ondanks dat ik een grote Zelda-fan was voor ze die toer opgingen.

Niemand gehyped hier voor deze? Zal toch een grote naam worden.
Al te oud en teveel teleurgesteld geweest om nog echt hyped te geraken voor iets.
If it sounds too good to be true... We zien wel een maandje na release wel.

Kijk hier wel naar uit. Echt hyped raken voor games doe ik ook niet meer, het zijn maar games.

Het verhaal zal wel loskomen vermoed ik. De previews waren enkel maar van de begin uren en er zijn genoeg games die wat trager op gang komen.

Ben wel benieuwd hoe het gaat draaien op mijn PC. :unsure:
Gelukkig dat we 2u kunnen testen op steam om te refunden als mijn pc het niet aan kan

Gisteren een preview gezien van iemand die de game 6h had getest zei ook dat je geen storytelling moet verwachten gelijk Witcher of andere goede RPG's. Ook het feit dat Crimson Dessert bedoeld was als een MMO is ook de reden waarom er zoveel activiteiten inzitten zoals uw gewassen telen en andere dingen
Ik verwacht dat de quests ook per regio zullen zijn zoals in een MMO maar wat dan het grote verhaal zal zijn zullen we moeten zien. Ik ben eigenlijk benieuwd hoe de game zal draaien op consoles. PC heb ik niet echt schrik de game is gebouwd met dezelfde engine als Black Desert Online. En BDO runde op mijn vorige pc al vlot.

Ik heb een gewone PS5 dus hiervan ook nog totaal geen idee hoe vlot die gaat draaien. Ze beloven wel dat dit geen issue zou zijn en tot nu toe maken ze de beloftes wel waar.

Ik heb het al 2x kunnen spelen en ik was toch wel onder de indruk. Waar ik het meeste schrik van heb, is dat de controls nodeloos complex zullen zijn. Een lock-on doen was bijvoorbeeld 2x op de linker joystick drukken, dat hield echt geen steek. Ook de handelingen om een vlag op te rapen en ergens in te steken was te bizar gedaan.

Mijn verwachtingen zijn ook hooggespannen, maar ik kijk toch ook nog even de kat uit de boom voordat ik hem in huis haal.

Het feit dat het geen moeilijkheidsgraad heeft doet mij richting soulslike kijken en dat is een genre waar ik de skills, de tijd en het geduld niet voor heb.
Ik wacht de reviews wel af om te zien of ik hem op mijn lijst gooi of niet. Die lijst is trouwens nog behoorlijk lang dus dit jaar zie ik hem hier nog niet binnen komen.

Het feit dat het geen moeilijkheidsgraad heeft doet mij richting soulslike kijken en dat is een genre waar ik de skills, de tijd en het geduld niet voor heb.
Ik wacht de reviews wel af om te zien of ik hem op mijn lijst gooi of niet. Die lijst is trouwens nog behoorlijk lang dus dit jaar zie ik hem hier nog niet binnen komen.
Het is helemaal geen soulslike.
Meer richting God of war of Witcher van moeilijkheid

Console specificaties

console-specifications-are-here-v0-i6ylkr8vg8og1.jpeg

lolz zo is de keuze ook snel gemaakt ik was aan het twijfelen tussen mijn PS5 en pc, maar het zal PC dan worden.

Terug
Bovenaan