Crimson Desert

Ik zeg al jaren die launchdates belachelijk zijn gwn middernacht en klaar spelen maar
Zeker voor een singleplayer spel als dit slaat dat toch nergens op. Kan mij voorstellen dat veel mensen hun planning wel wat aanpassen aan de releasedatum om te kunnen spelen, om dan enkele dagen op voorhand te verkondigen dat het wel pas tegen middernacht is dat ge effectief kunt spelen.

Ik snap niet waarom iedereen al zoveel vertrouwen heeft in deze game? Ontwikkelaar heeft 1 game gemaakt en was gewoon oke ontvangen niet waw. Waarom denkt iedereen dat dit direct een topper ga worden.

Ik snap niet waarom iedereen al zoveel vertrouwen heeft in deze game? Ontwikkelaar heeft 1 game gemaakt en was gewoon oke ontvangen niet waw. Waarom denkt iedereen dat dit direct een topper ga worden.

Blijkbaar zijn we anno 2026 nog steeds in grote aantallen vatbaar voor de hele "Je kan ALLES doen in deze GIGANTISCHE wereld en alles ziet er PRACHTIG uit op pc"-shpiel.

Ik ontsnap er zelf ook niet helemaal aan. De open wereld ziet er heel mooi uit, maar ik ga afwachten om te zien hoe het bolt op pc en reviewers zeggen of er een fijne gameplay-loop is.

Expedtion 33 en black myth wukong waren ook de eerste grootte spellen van studios. En het zijn beidde goeie spellen.

Ik heb hier ook wel vertrouwen in dat het een goed spel zal zijn; previews zijn positief + beelden van de ps5 versie werden uiteindelijk getoond. Dat laatste is vooral positief, want er werd even gevreesd voor een gelijkaardige cyberpunk op ps4 situatie.

Expedtion 33 en black myth wukong waren ook de eerste grootte spellen van studios. En het zijn beidde goeie spellen.

Ik heb hier ook wel vertrouwen in dat het een goed spel zal zijn; previews zijn positief + beelden van de ps5 versie werden uiteindelijk getoond. Dat laatste is vooral positief, want er werd even gevreesd voor een gelijkaardige cyberpunk op ps4 situatie.
goede spellen is zelfs een understatement, beide zijn bij de beste spellen van deze generatie

goede spellen is zelfs een understatement, beide zijn bij de beste spellen van deze generatie
Wat wukong bij beste games van deze generatie 😂 vind het een ok game niet slecht niet super.

Scores waren ook rond de 80 als ik me niet vergis dus ver van bij de beste van deze generatie.

Wat wukong bij beste games van deze generatie 😂 vind het een ok game niet slecht niet super.

Scores waren ook rond de 80 als ik me niet vergis dus ver van bij de beste van deze generatie.
Geen idee waarom dat hilarisch is, maar ok
Heeft meegedaan voor game of the year, en had eigenlijk moeten winnen ook

Wukong was het een geval van 'We hebben hier vette bosses en nu moeten we er een game rond maken' en dat was zo merkbaar.

Edit: net zoals Kingdom Come Deliverance 2 had moeten winnen ipv die Claire 😪 33 voor story.

Terug
Bovenaan