kaydoh
Well-known member
zou om 22u speelklaar zijn op ps5, da's toch wat ik lees onlineGeldt dat voor PS5 ook? Heb namiddag vrij op donderdag.
edit: blijkbaar 23u

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zou om 22u speelklaar zijn op ps5, da's toch wat ik lees onlineGeldt dat voor PS5 ook? Heb namiddag vrij op donderdag.

Lap, zeg. Namiddag en avond vrijgehouden om te gamen. Hoe belachelijk.zou om 22u speelklaar zijn op ps5, da's toch wat ik lees online
edit: blijkbaar 23u![]()
Zeker voor een singleplayer spel als dit slaat dat toch nergens op. Kan mij voorstellen dat veel mensen hun planning wel wat aanpassen aan de releasedatum om te kunnen spelen, om dan enkele dagen op voorhand te verkondigen dat het wel pas tegen middernacht is dat ge effectief kunt spelen.Ik zeg al jaren die launchdates belachelijk zijn gwn middernacht en klaar spelen maar
Er is toch niemand die zegt vanavond.preload is toch niet gelijk aan kunnen spelen? Zie niet hoe je hier met vanavond al spelen komt?

Preload is vandaag release is morgen om 23h. Dus dan kan je normaal spelenpreload is toch niet gelijk aan kunnen spelen? Zie niet hoe je hier met vanavond al spelen komt?
Ik snap niet waarom iedereen al zoveel vertrouwen heeft in deze game? Ontwikkelaar heeft 1 game gemaakt en was gewoon oke ontvangen niet waw. Waarom denkt iedereen dat dit direct een topper ga worden.
Sorry, mijn brein is duidelijk niet aan het functioneren. Ik dacht dat het donderdag was vandaag.Er is toch niemand die zegt vanavond.
Pas donderdag om 23u zal je kunnen spelen.

goede spellen is zelfs een understatement, beide zijn bij de beste spellen van deze generatieExpedtion 33 en black myth wukong waren ook de eerste grootte spellen van studios. En het zijn beidde goeie spellen.
Ik heb hier ook wel vertrouwen in dat het een goed spel zal zijn; previews zijn positief + beelden van de ps5 versie werden uiteindelijk getoond. Dat laatste is vooral positief, want er werd even gevreesd voor een gelijkaardige cyberpunk op ps4 situatie.
Wat wukong bij beste games van deze generatiegoede spellen is zelfs een understatement, beide zijn bij de beste spellen van deze generatie
vind het een ok game niet slecht niet super.Geen idee waarom dat hilarisch is, maar okWat wukong bij beste games van deze generatievind het een ok game niet slecht niet super.
Scores waren ook rond de 80 als ik me niet vergis dus ver van bij de beste van deze generatie.
Nee had echt niet moeten winnen astro bot was de verdiende winnaar, wukong was niet slecht maar echt geen beste van deze generatie.Geen idee waarom dat hilarisch is, maar ok
Heeft meegedaan voor game of the year, en had eigenlijk moeten winnen ook
Mijn dochter van 4 vond Astro Bot ook beter ja, soit, let's agree to disagreeNee had echt niet moeten winnen astro bot was de verdiende winnaar, wukong was niet slecht maar echt geen beste van deze generatie.