Crimson Desert

Mijn dochter van 4 vond Astro Bot ook beter ja, soit, let's agree to disagree
Omdat het kinderlijk was en een platformer wilt toch niet zeggen dat het slechter was vond alle andere genomineerden van 2024 beter dan wukong. De enige 2 die het echt verdienen in mijn ogen waren fantazio en astro bot, nu soit te veel offtopic aan het gaan kunnen natuurlijk alleen maar toejuichen dat devs met nieuwe ips afkomen.

Ik snap niet waarom iedereen al zoveel vertrouwen heeft in deze game? Ontwikkelaar heeft 1 game gemaakt en was gewoon oke ontvangen niet waw. Waarom denkt iedereen dat dit direct een topper ga worden.
Ik zie daar niet naar om zulle. Al die headtroubles op voorhand. :)

Het zal alleszins geen totale bagger zijn en of het nu 7/10 Krijgt of 9/10, ik zal dat in beide gevallen genoeg vinden om er de uurkes plezier uit te halen voor mijn 50 euro die ik betaald heb.

Ik weet het niet met deze nu. Maar pas 24 uur voor release dat de reviews online komen voorspelt niet zo veel goeds... Als je ziet hoe vroeg ze er al waren bij KCD2 bv. Daar hadden ze duidelijk heel veel vertrouwen.

Ik weet het niet met deze nu. Maar pas 24 uur voor release dat de reviews online komen voorspelt niet zo veel goeds... Als je ziet hoe vroeg ze er al waren bij KCD2 bv. Daar hadden ze duidelijk heel veel vertrouwen.
24u op voorhand is wel gewoon de norm bij de meeste games.
Ik zou daar nu niet echt meteen belang aan hechten. Vroeger is beter maar zeker niets om je zorgen over te maken.
Dat reviews pas op release tijd zelf uitkomen dat is wel een rode vlag.

Staat bij mij alvast preloaded in mijn steam library. Als het mij hetzelfde gevoel kan geven dat oblivion, skyrim, rdr, ... mij destijds gaven, dan is het geslaagd in mijn ogen.

24u op voorhand is wel gewoon de norm bij de meeste games.
Ik zou daar nu niet echt meteen belang aan hechten. Vroeger is beter maar zeker niets om je zorgen over te maken.
Dat reviews pas op release tijd zelf uitkomen dat is wel een rode vlag.
Ja fair enough wel. Denk nu wel dat de game toch zeker een 8/10 zou moeten zijn.

Ik hoop op een Botw met een mix van dragon's dogma 2. En ik hoop dat er geen ubisoft sausje overgegoten is...

Hier meteen gekocht met deze positieve reviews :D
Positief is toch relatief. Bij die voorlopige review van IGN toch enkele zeer negatieve bedenkingen. 4 Uur lang proberen om een paal op zijn plaats te krijgen tijdens een battle omdat je die steeds laat vallen als je geraakt wordt, klinkt nu niet echt plezant of hoopgevend.

Terug
Bovenaan