Crimson Desert

Vraagje over die storage box: kan je de items die daar in zitten wel gebruiken bij de shops enz? Of kan je daar enkel gebruiken wat in je inventory zit?
Eerst uit de storage halen en in je inventory steken.
De shops herkennen niet wat er in die supply chest zit neen.
(tenzij dat ook zou veranderd zijn met de patch van afgelopen nacht)

De items die je niet loot komen in je supply chest terecht.
Bij mij was dat niet het geval, ik was ook geen enemies aan het looten met het idee dat alles wel in die chest terecht zou komen maar daar zat achteraf bijna niks in. Denk enkel de loot van de enemies die je niet kan looten omdat er een cutscene begint na het gevecht.

Bij mij was dat niet het geval, ik was ook geen enemies aan het looten met het idee dat alles wel in die chest terecht zou komen maar daar zat achteraf bijna niks in. Denk enkel de loot van de enemies die je niet kan looten omdat er een cutscene begint na het gevecht.
Bij mij komt dat ook in mijn chest alleszins.
Want toen ik het quarry camp heb uitgemoord, zat mijn supply vol met zakjes coins die ik niet geloot had.
En dat was idd ook met die cutscene, maar er kwam ook een message on screen dat alles naar die chest was gestuurd.
(heel veel enemies in de quarry, half uur bezig geweest)

Maar misschien inderdaad enkel dan bij die situaties met zo een cutscene, ga er eens moeten op letten.

Ben er ondertussen ook op begonnen op balanced. Speelt vlot op base ps5. Ik vind echter wel dat de kleuren mega helder en saturated zijn. Het doet bijna pijn aan de ogen qua helderheid. Het aanpassen doet amper iets.
Had gisteren ook wat pijn aan de ogen door die felle kleuren.. ik ga eens wat spelen met de contrast slider in het spel zelf

Gisteren deden mijn vingers pijn door het arm worstelen minigame, lijkt simpel maar dat is het toch niet om 3 keer na mekaar te winnen :) Ik zie die zone niet goed waar je op de juiste moment moet in klikken

Wat is het voorlopig oordeel? De moeite om te kopen of niet?

En met welke andere game kan je hem nu het beste vergelijken?

Ik vraag het hier nog eens omdat de reviews zo opvallend uiteenlopend zijn

Verwacht geen episch verhaal zoals the witcher 3, tis een massive open wereld met veel dingen te doen, nadruk ligt op verkennen en ontdekken veel puzzels, veel bazen, geen difficutly sliders en ook geen levels waarmee uw chr stijgt wel equipment met stats & skill tree.

Het is een prachtige mix tussen Skyrim, Witcher, Zelda (TOTK) Red Dead 2 en zelfs wat Kingdom Come sfeer. Ik amuseer mij kapot, er is zóveel wat ge kunt doen, nie normaal. Maar qua verhaal snap ik er de ballen van, maar komt wel hoop ik.
De combat was ik eerst wat bang van, maar dat 'swingt' ook wel los, hoop alleen dat het niet teveel gaat worden qua moves

Bosses zijn nu wel serieus generfed. :)

Gisteren opgegeven na een poging of 6 op de Reeds boss van chapter 4.
Ik zat door mijn healing food en zonder lukte het niet.

Vandaag eerste poging erdoor en slechts 2x een +140 health food moeten eten tijdens de fight.

Bosses zijn nu wel serieus generfed. :)

Gisteren opgegeven na een poging of 6 op de Reeds boss van chapter 4.
Ik zat door mijn healing food en zonder lukte het niet.

Vandaag eerste poging erdoor en slechts 2x een +140 health food moeten eten tijdens de fight.
Heb het ook gemerkt ja, had gisteren problemen met hornsplitter en die driller in de quarry, moest constant eten spammen (waar ik al niet veel van had) en mijn damage was minimum dus toen maar besloten om wat te gaan levelen, gear te upgraden en te koken. Nu net terug gegaan met mijn uber-gear en een inventory vol eten. :cool:

En ze waren allebei dood op 10 seconden, zelfs geen eten moeten gebruiken. :unsure:

Heb het ook gemerkt ja, had gisteren problemen met hornsplitter en die driller in de quarry, moest constant eten spammen (waar ik al niet veel van had) en mijn damage was minimum dus toen maar besloten om wat te gaan levelen, gear te upgraden en te koken. Nu net terug gegaan met mijn uber-gear en een inventory vol eten. :cool:

En ze waren allebei dood op 10 seconden, zelfs geen eten moeten gebruiken. :unsure:
Als je hornsplitter zijn sword hebt gekregen als drop reward, das een snellle en goeie onehander.
Ik gebruik hem nog altijd, wel al geupgraded naar Tier 6.

Terug
Bovenaan