Crimson Desert

Aha nu is het duidelijk, dat is een van de main missions van het kamp. Ik ben die missies voor "secure resources" nu pas aan het doen, was de hele tijd andere missies aan het doen en dat duurt elke keer een eeuwigheid als je niet gaat slapen.

Wel goed om te weten als ik seffes Luke's request krijg dat ik die bloemen niet mag verkopen, anders had ik dat waarschijnlijk ook gedaan... :laugh:
Graag gedaan... ... 😭

Voila, de bloemen staan veilig :coolbrows:
Ik had gisteren ook wel ergens gelezen dat je die documenten, boeken etc kan weggooien omdat quest items toch locked zijn, dus hopelijk kom ik later ook niet ergens in de problemen want ik heb zeker 50 items discarded.

Ik zit nog in chapter 2 maar om zeker te zijn wnr krijg je die basket bloemen? Zodat ik ze niet verkoop

Ik had daar straks mijn eerste crime en dus ook bounty. Ik wou die gaan betalen in de kerk, maar al die guards in Hernand vlogen meteen op mij af. Hoe kan je dan die bounty gaan betalen in de kerk?

Laatst bewerkt:
Ik zit nog in chapter 2 maar om zeker te zijn wnr krijg je die basket bloemen? Zodat ik ze niet verkoop
Gewoon opletten als je het kamp unlocked, op een bepaald moment krijg je een quest van Luke "Luke's request", zie post van @Hoffman met de screenshot van de volgorde van de quests, dan weet je waar je ongeveer zit.

Hoe meer ik speel hoe meer vragen ik heb.
Ik ben level 26, chapter 3.
Ik heb zojuist de crimson nightmare afgemaakt. Was wel ff googlen. Denk dat de mechanic ook wat bugged is want die repulse kan je enkel doen als hij tegen de toren botst en terugkomt.
Maar ik heb eigenlijk geen idee wat dat ding was. En al helemaal niet wat die power core was die ik blijkbaar achteraf ergens heb weggestoken.

Ik dacht dan maar wat rond te reizen maar elke locatie dat ik kom heb ik skills nodig die ik nog niet heb.
Ik zal maar de main quest volgen zeker.

Ik had daar straks mijn eerste crime en dus ook bounty. Ik wou die gaan betalen in de kerk, maar al die guards in Hernand vlogen meteen op mij af. Hoe kan je dan die bounty gaan betalen in de kerk?
raar, ik kon gewoon door de stad lopen zonder problemen.
Je hebt camouflage kleding. Misschien dat je dat normaal nodig hebt.

Hoe meer ik speel hoe meer vragen ik heb.
Ik ben level 26, chapter 3.
Ik heb zojuist de crimson nightmare afgemaakt. Was wel ff googlen. Denk dat de mechanic ook wat bugged is want die repulse kan je enkel doen als hij tegen de toren botst en terugkomt.
Maar ik heb eigenlijk geen idee wat dat ding was. En al helemaal niet wat die power core was die ik blijkbaar achteraf ergens heb weggestoken.

Ik dacht dan maar wat rond te reizen maar elke locatie dat ik kom heb ik skills nodig die ik nog niet heb.
Ik zal maar de main quest volgen zeker.

raar, ik kon gewoon door de stad lopen zonder problemen.
Je hebt camouflage kleding. Misschien dat je dat normaal nodig hebt.
De crimson nightmare heb ik gekilled door hem te grabben met de axiom force tot hij vulnerable werd, maar er zullen wel meerdere mogelijkheden zijn, ik zat toen ook al in chapter 7 en dus vrij overleveled/geared voor die boss.

Je kan zeker veel unlocken door in het begin te verkennen, maar hoe verder je van de starter area gaat hoe meer dingen locked zullen zijn door skills die je pas in latere chapters leert dus het is idd wel aan te raden om de main story te volgen tot ergens in chapter 3-5, dan heb je volgens mij zowat de basis unlocked.

Weer een stevige patch zo te zien

Het bloemen probleem zie ik niet meteen staan helaas

Toch raar spel 10 jaar mee bezig.

En moeten toch nog zoveel patchen dat je denkt van hoe kan dit?

Echt simpele dingen zoals meer inventory space enz

Ah hopelijk werkt het voor je :D

Mooie patch wel:

Geen reputation penalty meer als niemand je ziet stelen
Een prompt om een gesloten deur met een key te openen ipv dat ze het gewoon gebruiken.

Straks een crime spree beginnen

/edit: reduced stamina cost om te vliegen :clap: voelt zoveel beter aan nu

Laatst bewerkt:
Naar het schijnt heeft de update ook veel gedaan voor mensen die het op een base PS5 spelen.

Naar het schijnt heeft de update ook veel gedaan voor mensen die het op een base PS5 spelen.

Yep hier ook, heb daarstraks 120 hz en Vrr terug aangezet in ps5..ook V-sync in spel en nu is het beeld dynamischer geworden.
Frame rate lijkt nu de snelheid van Performace mode te hebben wijl ik in Balance speel, spel is ook scherper :clap: Prachtige patch !!!

Cool, er zin gisteren ook een vijftal combat mounts in het spel gepatched.
Die vechten dus ook mee als je dismount, zoals de wolf.
En ze zijn permanent, niet van die tijdelijke mounts zoals er ook zijn.

Ik heb zelf wel al een legendary horse gevonden, maar niet getamed.

Krijg ferm zin om ook op deze game te springen. Ik lees dat met de laatste 2 patches al veel gefixed, maar doet me twijfelen of ik misschien beter nog een patch of 2 wacht... Als het al deftig draait op base ps5 ben k een happy camper.

Edit: knoop doorgehakt en besteld voor €60. Kan hem nog altijd doorverkopen als het echt zou tegenvallen. :p

De crimson nightmare heb ik gekilled door hem te grabben met de axiom force tot hij vulnerable werd, maar er zullen wel meerdere mogelijkheden zijn, ik zat toen ook al in chapter 7 en dus vrij overleveled/geared voor die boss.
Die boss wordt vulnerable als je zijn damp wegblaast :laugh: dus heb de hele tijd focus --> unleash gedaan en hij was gewoon permastunned.

Terug
Bovenaan