Crimson Desert

Eens je je weg hebt gevonden in deze game, ben je verkocht. Vorige week vrijdag zat ik slechts op 6 uur gametime, nu ik de controls etc wat gewoon ben, zit ik na het weekend op 30 uur. Tijd vliegt en je weet niet wat eerst te doen. Vooral Hernand al verkend, maar nu met chapter 6 word ik wel naar een nieuwe regio gestuurd. Eerst Hernand wat afwerken!

De details zijn ook echt geweldig, ik had mn companions een missie gegeven om een beeld te bouwen en halfweg de missie passeer je er dan en zie je dat ze aan een half afgewerkt beeld aan het werken zijn, geweldig die kleine details!

De devs lijken ook echt naar de spelers te luisteren en patchen snel bij, de game zal er enkel op verbeteren.

Cool, er zin gisteren ook een vijftal combat mounts in het spel gepatched.
Die vechten dus ook mee als je dismount, zoals de wolf.
En ze zijn permanent, niet van die tijdelijke mounts zoals er ook zijn.

Ik heb zelf wel al een legendary horse gevonden, maar niet getamed.
Ik heb ondertussen 3 legendary horses getemd maar die mini games om die te temmen zijn wel heel lame.

Eens je je weg hebt gevonden in deze game, ben je verkocht. Vorige week vrijdag zat ik slechts op 6 uur gametime, nu ik de controls etc wat gewoon ben, zit ik na het weekend op 30 uur. Tijd vliegt en je weet niet wat eerst te doen. Vooral Hernand al verkend, maar nu met chapter 6 word ik wel naar een nieuwe regio gestuurd. Eerst Hernand wat afwerken!

De details zijn ook echt geweldig, ik had mn companions een missie gegeven om een beeld te bouwen en halfweg de missie passeer je er dan en zie je dat ze aan een half afgewerkt beeld aan het werken zijn, geweldig die kleine details!

De devs lijken ook echt naar de spelers te luisteren en patchen snel bij, de game zal er enkel op verbeteren.
Idd, eens je wat aan de controls begint te wennen, de mechanics begint te snappen en wat meer skills/gear unlockt wordt het alleen maar beter. En de patches hebben ook al veel dingen een stuk beter gemaakt op korte tijd. Voor mij toch alweer van Elden Ring en BG3 geleden dat ik nog zo "verslaafd" was aan een singleplayer game, de tijd vliegt idd voorbij en er is zoveel te doen, heb elke keer moeite met het spel af te zetten. :unsure:

Tenzij het gepatched is vliegt die kilometers ver.
Enkel als je richt naar de toren blijft die in de arena.
Ah tiens, niet in mijn ervaring. Ik ging in die kubus zijn dampen staan en als ik dan de unleash deed, werd alleen de rook weggeblazen en die kubus zelf viel recht naar de grond. Klinkt dus wel als iets dat gepatched is

Ah tiens, niet in mijn ervaring. Ik ging in die kubus zijn dampen staan en als ik dan de unleash deed, werd alleen de rook weggeblazen en die kubus zelf viel recht naar de grond. Klinkt dus wel als iets dat gepatched is
Zeker dat het niet nature's snare was?
Dat is ook een techniek die wind blaast.

Focussed repulsion is the skill die die mist wegblaast.
Al heb ik hem zelf ook neergehaald met de axion arm.
Alsook die rode gas maskers die droppen van de mobs in die zone zorgen ervoor dat die mist je niet meer kan schaden.

Ik ben daar gewoon opgesprongen en die R3, ben de naam ff kwijt, in mid air, zijn shield is zo weg dan

Wat is het beste om te doen nu? Ik heb de sidequests die ik kon vinden in die 1ste stad gedaan, heb nu de quest om de quarry te bevrijden en heb ook de quest om die hornsplitter af te maken als ik de 1 doe mis ik de ander? Ik denk dat beide quests een eindbaas hebben dus weet ook niet wat het beste is om eerst te doen.

Wat is het beste om te doen nu? Ik heb de sidequests die ik kon vinden in die 1ste stad gedaan, heb nu de quest om de quarry te bevrijden en heb ook de quest om die hornsplitter af te maken als ik de 1 doe mis ik de ander? Ik denk dat beide quests een eindbaas hebben dus weet ook niet wat het beste is om eerst te doen.
Je kan ze gewoon doen in de volgorde dat je wil. Je mist niets door de ene eerst te doen.

Denk dat hornsplitter wel een stukje makkelijker is

Laatst bewerkt:
Hallo, kan iemand me vertellen hoe ik de Seal oF Greed moet gebruiken?
Ik heb die in mijn inventory maar als ik op use druk is die weg, is dit normaal??
Ik heb wel terug een oudere save opgeladen om hem terug te krijgen.

Hallo, kan iemand me vertellen hoe ik de Seal oF Greed moet gebruiken?
Ik heb die in mijn inventory maar als ik op use druk is die weg, is dit normaal??
Ik heb wel terug een oudere save opgeladen om hem terug te krijgen.
Als je kijkt bij je advanced status op je inventory scherm zou je daar die buff moeten zien na use.
Die seal is bij mij ook weg na use merk ik nu pas door jouw vraag hier.

Ik had nu al even niet meer naar die status pagina gekeken maar daar staat precies ook een timer op van 2 uren maar dat heb ik toch al langer geactiveerd dan 2 uren terug...

Als je kijkt bij je advanced status op je inventory scherm zou je daar die buff moeten zien na use.
Die seal is bij mij ook weg na use merk ik nu pas door jouw vraag hier.

Ik had nu al even niet meer naar die status pagina gekeken maar daar staat precies ook een timer op van 2 uren maar dat heb ik toch al langer geactiveerd dan 2 uren terug...

Bedankt, ben eens gaan kijken voor de eerste keer en dit is wat ik heb voordat ik De seal gebruik

1. Trade Goods Profit +10% (1/5)
2. Na het gebruik van de Seal Trade Goods Profit +20,0% (2/5) 1hr :laugh:

Heb 1hr, raar..maar zal wss wel te maken hebben met hoe ver je bent in het spel.
Ik ga hem gebruiken maar hou het in het oog.

Die kuku pot die je op een bepaald moment krijgt , heb gemist waarvoor die juist dient ? Storage pot maar voor wat juist?

p.s. pas op als je bomen omhakt dat die niet op u vallen want was zo gestorven :ROFLMAO:

Die kuku pot die je op een bepaald moment krijgt , heb gemist waarvoor die juist dient ? Storage pot maar voor wat juist?

p.s. pas op als je bomen omhakt dat die niet op u vallen want was zo gestorven :ROFLMAO:
Je kan die bvb gebruiken bij die Abyss puzzels waar je grote stukken moet verslepen en ergens plaatsen.
Ipv zo een groot stuk te verslepen met je axiom arm, pull je dat in je kuku pot en haal je het er terug uit wanneer je op de spot bent waar je het moet plaatsen.

Je kan een boom ook gebruiken als wapen, zelfs voor boss kills. :biglaugh:

Laatst bewerkt:

Memories, je gaat quests en gebieden tegenkomen waar je die voor nodig gaat hebben.

Bedankt, ben eens gaan kijken voor de eerste keer en dit is wat ik heb voordat ik De seal gebruik

1. Trade Goods Profit +10% (1/5)
2. Na het gebruik van de Seal Trade Goods Profit +20,0% (2/5) 1hr :laugh:

Heb 1hr, raar..maar zal wss wel te maken hebben met hoe ver je bent in het spel.
Ik ga hem gebruiken maar hou het in het oog.

Mijn seal is 2 uren later terug in mijn inventory en mijn 2h buff is weg.
Dus ik vermoed dat je dat item iedere keer terug krijgt om dan weer die 2h buff te activeren.

Terug
Bovenaan