Crimson Desert

Chapter 8 en 100% contribution met de hernand faction.
Abyss trees zijn aan groeien op mijn farm en de geitjes zijn aan het zorgen voor het nageslacht op mijn boerderij. :biglaugh:

Chapter 7 is redelijk uitgebreid ivm de andere chapters.
En het moment dat ik MOEST spelen met een companion was het even slikken, want ik moest daar ook een boss mee killen en zonder Cliff met zijn upgrades was dat toch al wat lastiger. Toch door geraakt zonder skills up te graden zodat ik die kan houden voor cliff.

Ik ben ook al de quest aan doen voor de verhuis van mijn camp, maar ik lees precies op de fora dat velen niet content zijn met de nieuwe locatie in vegelijking met howling hill dus denk dat ik die quest voorlopig ga on hold zetten.

Bizzare is ook dat ik na die quest om te verhuizen nog een quest kreeg om howling hill terug te expanden. Zal maar eerst dat doen dan.

Chapter 8 en 100% contribution met de hernand faction.
Abyss trees zijn aan groeien op mijn farm en de geitjes zijn aan het zorgen voor het nageslacht op mijn boerderij. :biglaugh:

Chapter 7 is redelijk uitgebreid ivm de andere chapters.
En het moment dat ik MOEST spelen met een companion was het even slikken, want ik moest daar ook een boss mee killen en zonder Cliff met zijn upgrades was dat toch al wat lastiger. Toch door geraakt zonder skills up te graden zodat ik die kan houden voor cliff.

Ik ben ook al de quest aan doen voor de verhuis van mijn camp, maar ik lees precies op de fora dat velen niet content zijn met de nieuwe locatie in vegelijking met howling hill dus denk dat ik die quest voorlopig ga on hold zetten.

Bizzare is ook dat ik na die quest om te verhuizen nog een quest kreeg om howling hill terug te expanden. Zal maar eerst dat doen dan.
Kon je op dat moment niet even respecen?
Of is het verschillende keren dat je haar nodig hebt?

Kon je op dat moment niet even respecen?
Of is het verschillende keren dat je haar nodig hebt?
Het is eerst 'hem' in chapter 7, chapter erna komt er blijkbaar nog een solo stuk met 'haar'.
Maar good point, niet aan gedacht op dat moment.
Maar lees nu net dat die upgrades inderdaad in de shared pool zouden komen en dus bruikbaar zijn op je andere chars.

Soit ben er wel doorgeraakt met de ogre champ.
Dus als ik op het stuk kom dat ik met de vrouwelijke companion moet spelen ga ik toch ook eerst gewoon proberen zonder upgrades.
Om daarna er wellicht niet meer naar om te zien. :biglaugh:

Tot nu toe ook nog geen enkele keer ze geinvite om mee te vechten met kliff aangezien het voorlopig allemaal redelijk vlotjes lukt zonder de companions.

Die mini-games zijn soms wel moeilijk. Moet nu die missie doen om die archery contest te winnen. Je moet dat 3 keer op rij winnen, wat soms toch moeilijk is. En niet echt leuk om te blijven proberen.

Die mini-games zijn soms wel moeilijk. Moet nu die missie doen om die archery contest te winnen. Je moet dat 3 keer op rij winnen, wat soms toch moeilijk is. En niet echt leuk om te blijven proberen.
Je moet maar 1 keer winnen voor de missie. Vandaag net die missie ook gedaan en kon gewoon verder na 1x te winnen

Vreemd, bij mij staat er nochtans echt 1/3 Streak.

Toch die missie met Naira en Durand of zoiets?
Ja, die missie heb ik vandaag gedaan.

De archery challenge is inderdaad om 3x streak te hebben. Maar voor de missie met Naira en Duane was 1x winnen voldoende.
Ik heb zelf geen moeite gedaan om 3x te winnen voor de challenge en kon gewoon verder met de missie

Hier zeggen ze ook dat 1x voldoende is:
"Unlike the brawls from earlier, you only have to win the archery contest once."

New patch en we hebben tot 1000 slot supply chest gekregen. :clap:

• Depending on your progress with the Greymane camp expansion, the capacity of your private storage can now be increased from 240 slots up to a maximum of 1000 slots.
    • Through the expansion of your camp, which consists of 5 stages in total, you can expand your private storage as follows:
      • Start with 240 slots
      • First camp expansion +100 slots
      • Second camp expansion +100 slots
      • Third camp expansion +100 slots
      • Fourth camp expansion +100 slots
      • Final camp expansion +360 slots

Dat was nog een van de makkelijkere. Ik heb dat meteen 3 keer achter elkaar gedaan.

Probeer maar eens een legendarisch paard te temmen: das pas frustratie

Heb gisteren toevallig een legendarisch paard gevonden in de wereld. Dat temmen was inderdaad niet alles.
Geen idee hoe ik dat eigenlijk heb gedaan na een 5 tal pogingen. Dat beloofd voor de andere mounts. :laugh:

Met die patch eindelijk ook de optie om de minimap vast te zetten op het noorden. :hakkuh:
En headgear meteen uitgezet tijdens cutscenes

Laatst bewerkt:
Ja, die missie heb ik vandaag gedaan.

De archery challenge is inderdaad om 3x streak te hebben. Maar voor de missie met Naira en Duane was 1x winnen voldoende.
Ik heb zelf geen moeite gedaan om 3x te winnen voor de challenge en kon gewoon verder met de missie

Hier zeggen ze ook dat 1x voldoende is:
"Unlike the brawls from earlier, you only have to win the archery contest once."
Vandaag terug ingeladen na de update en de quest was inderdaad voltooid. Nu wel al een heel stuk met allemaal quests zonder combat. Toch liever wat meer actie.

Zo 'win' je de archery opdrachten. :biglaugh:
Net zelf getest maar werkt niet. De wagon verdwijnt wanneer je de archery challenge start.
Net wel de 3x win streak gehaald door steeds uit de competetie te gaan en opnieuw te beginnen tegen de eerste gemakkelijke guard :lol:

Laatst bewerkt:
Net zelf getest maar werkt niet. De wagon verdwijnt wanneer je de archery challenge start.
Net wel de 3x win streak gehaald door steeds uit de competetie te gaan en opnieuw te beginnen tegen de eerste gemakkelijke guard :laugh:
Ahh ze hebben dat misschien al gepatched. :biglaugh:

Ik zit aan de chapter 8 boss nu, verplicht te doen met de vrouwelijk companion...
Oneshot gallore! :)
Is niet te doen.

Dus ben beetje ore grinden om haar equip hoger te maken, misschien skills respeccen ga eerst proberen zonder.
200 rozemarijn geplukt voor revive pills en 40 fish bowls gemaakt met 300+ health... beetje overdrive maar zal blij zijn dat die verplichte companion delen achter de rug zijn.

Ondertussen ook de 100 uren gameplay voorbij. :oink:

Edit: Ben voorbij de chapter 8 boss, de upgrades van de companion en goeie batch food waren genoeg. Geen revive pills nodig gehad.

Laatst bewerkt:
60u hier...
Dat is voorbij gevlogen... meestal begin ik games moe te worden na iets van 30u maar deze blijf ik maar spelen.
Nog zot veel van de map om te ontdekken ook

Een handige glitch voor die camp quests waar je food/weapons/wood/stone moet doneren.
Die quests hebben weinig nut en ook geen reward precies. Heb het zelf net via de 'glitch' gedaan zodat de quest completed is :D

Terug
Bovenaan