Crimson Desert

Een handige glitch voor die camp quests waar je food/weapons/wood/stone moet doneren.
Die quests hebben weinig nut en ook geen reward precies. Heb het zelf net via de 'glitch' gedaan zodat de quest completed is :D

Snap eigenlijk niet wrm mensen dit zouden gebruiken. Heeft toch niets van meerwaarde.

Ik zou het wel handig vinden dat je dingen in je inventory zou kunnen markeren als favorite of zo. Heb altijd schrik dat ik iets onbewust verkoop en het pas later zou merken. Vooral voor de verschillende armors die ik af en toe is wissel

Ik zou het wel handig vinden dat je dingen in je inventory zou kunnen markeren als favorite of zo. Heb altijd schrik dat ik iets onbewust verkoop en het pas later zou merken. Vooral voor de verschillende armors die ik af en toe is wissel
Idd, als ik zie hoe snel ze goede patches uitbrengen, hoop ik dat inventory management als volgende high prio op hun lijstje staat.
Zit momenteel gewoon echt slecht in elkaar. Waar ik me het meeste aan stoor is dat als je dingen unequipt, die naar de inventory gaan op de plek waar ze stonden toen je het equipte?? Ipv gewoon achteraan in de inventory. Ik vind dat kei verwarrend en chaotisch om zo te zoeken naar dingen die je net unequipped hebt.

Idd, als ik zie hoe snel ze goede patches uitbrengen, hoop ik dat inventory management als volgende high prio op hun lijstje staat.
Zit momenteel gewoon echt slecht in elkaar. Waar ik me het meeste aan stoor is dat als je dingen unequipt, die naar de inventory gaan op de plek waar ze stonden toen je het equipte?? Ipv gewoon achteraan in de inventory. Ik vind dat kei verwarrend en chaotisch om zo te zoeken naar dingen die je net unequipped hebt.
Gewoon tabjes met de verschillende categorieën zodat wapens, armor,... samen staan.

Inventory is idd nog altijd een probleem, op PC heb je wel al wat mods hiervoor. Ik snap echt niet hoe ze dit zelf gespeeld en getest hebben en dat ok vonden, en dat was dan zelfs zonder storage... :crazy:

Als het da maar is.

Is geleden van Morrowwind dat ik zo een gevoel had bij een spel tijdens het exploren, spel is echt fantastisch, overtreft mijn verwachtingen

Die lootchest irriteert mij enorm.
Ik heb al mijn rommel in die kist gestoken aangezien elk papiertje effectief 1 item is. (in de meeste spelen is dat 0kg) Ongebruike wapens steek ik daar ook in.
Kom je terug van wat te knokken en kan je die kist terug beginnen leegmaken.

Ik heb ondertussen 540 spaces unlocked in mijn supply chest en 240 in mijn inventory en heb eigenlijk geen zorgen meer over hetgeen ik wil/moet bijhouden.

Ik heb niets van special gear weggedaan en dus allemaal bijgehouden.
Wel abys gears zoveel mogelijk laten zitten in de equipment als ik ze niet nodig heb, anders nemen die gears weer plaats in.
Documenten waar de knowledge van aquired is en sellable niet bijhouden.
Paar stacks van 50 van de meeste resources hou ik bij.

Ik moet wel dagelijks eens zien in mijn supply chest om resources op te kuisen die mijn werkers dagelijks binnenbrengen.
Want bvb mijn vissers die brengen dagelijks +- 40 vissen binnen en die nemen wel de slots in.
Dus die haal ik er uit, fileren en dan enkel de filets weer stacken.
En idem met andere resources die de workers iedere dag binnen halen.

Momenteel chapter 9 main quest gewijs en 110 uren played en ik heb 240 slots over in mijn supply chest.
En na opkuis inventory op einde van gameplay session slechts 60 van de 240 inventory slots in gebruik.

Laatst bewerkt:
Dev update over verbeteringen die in ontwikkeling zijn:

Ze hebben dus wel wat gepland voor storage.

Dev update over verbeteringen die in ontwikkeling zijn:

Ze hebben dus wel wat gepland voor storage.
En een easy mode :p zit bij een aantal bosses goed vast. Dus dan zou ik dat toch wel eens durven laten zakken naar easy. Antumbra sword krijg ik er niet aan. Die one hitt killd mij steeds

Ja atumbra sword is niet simpel.
Als je niet op het juiste moment dodged of een parry doet ist prijs.

Helpt wel om in focus mode te gaan (slow time), en dan paar keer force palm te doen om zijn hp balk wat sneller neer te halen.
Als je in focus mode bent is het ook iets makkelijker om die move te dodgen.

Terug
Bovenaan