Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die papiertjes moet je toch allemaal niet bijhouden? Ik dacht dat diegene die je.nog nodig had (met paarse achtergrond) niet meetellen, dus als ze wel meetellen hebben ze geen waarde meer?Ik heb ondertussen 540 spaces unlocked in mijn supply chest en 240 in mijn inventory en heb eigenlijk geen zorgen meer over hetgeen ik wil/moet bijhouden.
Ik heb niets van special gear weggedaan en dus allemaal bijgehouden.
Wel abys gears zoveel mogelijk laten zitten in de equipment als ik ze niet nodig heb, anders nemen die gears weer plaats in.
Documenten waar de knowledge van aquired is en sellable niet bijhouden.
Paar stacks van 50 van de meeste resources hou ik bij.
Ik moet wel dagelijks eens zien in mijn supply chest om resources op te kuisen die mijn werkers dagelijks binnenbrengen.
Want bvb mijn vissers die brengen dagelijks +- 40 vissen binnen en die nemen wel de slots in.
Dus die haal ik er uit, fileren en dan enkel de filets weer stacken.
En idem met andere resources die de workers iedere dag binnen halen.
Momenteel chapter 9 main quest gewijs en 110 uren played en ik heb 240 slots over in mijn supply chest.
En na opkuis inventory op einde van gameplay session slechts 60 van de 240 inventory slots in gebruik.
Das toch wat ik zei?Die papiertjes moet je toch allemaal niet bijhouden? Ik dacht dat diegene die je.nog nodig had (met paarse achtergrond) niet meetellen, dus als ze wel meetellen hebben ze geen waarde meer?

Zeker achter de watervallen kijkenKom je tijdens de Story ook nog betere armor sets enz tegen? Of bij vendors?
Zit ondertussen in chapter 6 en juist de eerste echte siege gedaan maar loop nog steeds rond in die pre-order armor set.
Of vind je die alleen verspreid over de wereld? Dan ga ik toch online guides moeten volgen om die te vinden denk ik.

Ja, dat doe ik zeker. Meestal wel wapens enz, maar geen armor dat de moeite is.Zeker achter de watervallen kijken![]()
Dev update over verbeteringen die in ontwikkeling zijn:
![]()
[Notices] Dev Update | Crimson Desert
Fellow Greymanes, It’s hard to believe that it’s been nearly three weeks since we first welcomed you to Pywel. Over that time, we’ve been closely following your adventures, discussions, and feedback, while working to make Crimson Desert an even more enjoyable experience for everyone. We’ve especi...crimsondesert.pearlabyss.com
Ze hebben dus wel wat gepland voor storage.
Ik gebruik armor of the shadows.Kom je tijdens de Story ook nog betere armor sets enz tegen? Of bij vendors?
Zit ondertussen in chapter 6 en juist de eerste echte siege gedaan maar loop nog steeds rond in die pre-order armor set.
Of vind je die alleen verspreid over de wereld? Dan ga ik toch online guides moeten volgen om die te vinden denk ik.
En bij de watervallen waar je achter kan staat altijd een stenen paaltje/torentje.Zeker achter de watervallen kijken![]()
"beter armor" besta nie echt, ge kunt elke armor upgraden en dan customizen met abyss gears, ge kunt de abyss gears uit alles halen die ge vindt en steken in wat je al draagt, ik heb ook die pre order armor en die is geupgrade naar 1 lvl van maxKom je tijdens de Story ook nog betere armor sets enz tegen? Of bij vendors?
Ok, vroeg het vooral omdat ik die pre-order set wel wat beu gezien was. Nu dan ook maar voor die shadow plate armor aan het gaan. Maar dat is dan natuurlijk ook weer met een online guide om die te vinden."beter armor" besta nie echt, ge kunt elke armor upgraden en dan customizen met abyss gears, ge kunt de abyss gears uit alles halen die ge vindt en steken in wat je al draagt, ik heb ook die pre order armor en die is geupgrade naar 1 lvl van max
Ik speel met de Frostcursed armor set en heb die wat gekleurd. Vind ik een zalige set en ben die ook aan het upgraden.Ok, vroeg het vooral omdat ik die pre-order set wel wat beu gezien was. Nu dan ook maar voor die shadow plate armor aan het gaan. Maar dat is dan natuurlijk ook weer met een online guide om die te vinden.
geen idee of je DS 5 controllers hebt maar die werken wel perfect met steam, ik gebruik ze voor CS.Wie speelt er hier met mouse en keyboard? Want ik kan de keybinds niet van WASD naar ZQSD aanpassen? Serieus?
En mijn oude PS4 controller krijg ik niet aan de praat via Steam, ook niet met DS4window