Croky Cup 2025-26

Zelf geen samenvattingen op dazn van de bekermatchen triest
Blijkbaar was de beeldkwaliteit gisteren van de wedstrijden ook erbarmelijk. Hoog tijd dat die er gewoon mee stoppen. Wel de rechten binnen halen om iedereen te kloten, maar niets van kwaliteit voorzien. Jongens toch

Blijkbaar was de beeldkwaliteit gisteren van de wedstrijden ook erbarmelijk. Hoog tijd dat die er gewoon mee stoppen. Wel de rechten binnen halen om iedereen te kloten, maar niets van kwaliteit voorzien. Jongens toch
Ik heb gisteren (via DAZN) eerst naar Dortmund zitten kijken en als dat gedaan was naar Anderlecht. Beeldkwaliteit was geen dag/nacht verschil maar een volledige week. Echt erg. Gezien DAZN sinds dit seizoen geen volledige Bundesliga meer heeft is mijn abonnement al een tijdje stopgezet eind volgende maand. Zullen dan zien wat miserie we gaan krijgen.

Zelf geen samenvattingen op dazn van de bekermatchen triest
Binnen de minuut gewoon samenvattingen gevonden.

Betreft een ronde die normaal niet eens op tv is.

Ik weet dat DAZN zeker niet de beste provider is maar ook een beetje serieus blijven.

Binnen de minuut gewoon samenvattingen gevonden.

Betreft een ronde die normaal niet eens op tv is.

Ik weet dat DAZN zeker niet de beste provider is maar ook een beetje serieus blijven.
Deze ronde is al elk jaar op tv gekomen. Niet alle matchen maar vtm zond er 2 uit, Sporza 1 en club rtl ook 2. En die 5 matchen hadden prima beeld. Nu blijkbaar geen enkele wedstrijd met fatsoenlijk beeld. Dat mag je toch verwachten als je ervoor moet betalen. Vorig jaar prima beeld en bovenal gratis voor iedereen

Deze ronde is al elk jaar op tv gekomen. Niet alle matchen maar vtm zond er 2 uit, Sporza 1 en club rtl ook 2. En die 5 matchen hadden prima beeld. Nu blijkbaar geen enkele wedstrijd met fatsoenlijk beeld. Dat mag je toch verwachten als je ervoor moet betalen. Vorig jaar prima beeld en bovenal gratis voor iedereen
Ik denk dat de fans van de kleinere ploegen toch dit verkiezen ipv de matchen op tv van de topploegen. Maar het is ondertussen duidelijk dat DAZN in jouw ogen niets goed kan doen en dat telenet/proximus in het verleden alles goed deden.

Ik denk dat de fans van de kleinere ploegen toch dit verkiezen ipv de matchen op tv van de topploegen. Maar het is ondertussen duidelijk dat DAZN in jouw ogen niets goed kan doen en dat telenet/proximus in het verleden alles goed deden.
Als je geen abbo hebt op dazn , ben je hier ook niks mee als klein team 😂

Ja, zonder televisie en internet was je er vorig jaar ook niets mee. Zo kan je wel heel ver gaan natuurlijk.
Verschil is dat 5 miljoen mensen tv en internet hebben en nog geen 50000 mensen dazn. Waar bereik je het meeste volk mee?

Voor mij doen ze maar , maar als ik lees dat de kwaliteit erbarmelijk is, dat is toch niet goed te noemen

De verschillende afzetmarkten gaat evengoed op voor competitiewedstrijden die al jaar en dag betalend zijn. Als het echt gaat om het meeste mensen te bereiken moet alles op gratis op tv.

Ben ik de enigste die het nogal schaamtelijk/cringe vind dat de voorzitter van ninove de anderlecht supporters in het stadion is gaan groeten?

Ben ik de enigste die het nogal schaamtelijk/cringe vind dat de voorzitter van ninove de anderlecht supporters in het stadion is gaan groeten?
Gohjah, hevig Anderlecht fan en mogen spelen voor een uitverkocht stadion als een derdeklasser. 't is niet de normale gang van zaken, maar ik kan me wel voorstellen dat die kerel een droomavond heeft beleefd. Dat zijn uiteindelijk de zaken waarvoor je beker speelt éh, ik vind het wel tof voor hem.

Allez, keeper bokst Gandelman in zijn gezicht, ref geeft eerst penalty, en dan ineens is't off side.
Het wordt weer zo!n match.

Allez, keeper bokst Gandelman in zijn gezicht, ref geeft eerst penalty, en dan ineens is't off side.
Het wordt weer zo!n match.
5 gele te kaarten te weinig, wat een ordinaire schopploeg.
Nuja, de trainer zelf staat te roepen en krijgt enkel een aanmaning om dan erna weer te staan roepen naar Aroujo en het mag allemaal.

En sterk mijn twijfels of het buitenspel was, keeper met de vuist vol op Gandelman.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan