Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb de match in het stadion gezien en Dusenne is echt een walgelijk figuur. Eerste helft ook twee keer dat hij in een 'duel' zijn schouder in het gezicht van z'n tegenstander beukt, 100% de bedoeling om Vermant mee te hebben in die fase.Redelijk schandalig dat 1. Vergoote het spel niet onmiddellijk stil legde na die botsing waarbij Vermant op z'n slaap geraakt werd en 2. Dat Dusenne zich zelfs niet gaan excuseren is.
Vreselijke speler idd. Zet dat samen met Verstraete op't veld en ge hebt elke match minstens één zwaar geblesseerde bij de tegenstander.Heb de match in het stadion gezien en Dusenne is echt een walgelijk figuur. Eerste helft ook twee keer dat hij in een 'duel' zijn schouder in het gezicht van z'n tegenstander beukt, 100% de bedoeling om Vermant mee te hebben in die fase.
Hij gaat er in met de schouder maar op het einde zie je wel de elleboog toch duidelijk een beweging naar het hoofd maken?En dat van Dussenne is idd via zijn schouder. Als hij zijn elleboog had gezet, kon hij gaan douchen. Is wel niet de bedoeling om hem op zijn gezicht te hebben denk ik, wel om een goeie beuk uit te delen. Ga het absoluut niet goedkeuren, is volgens mij wel een revanche voor het feit dat Vermant iets eerder Opoku (of Traore) rood probeert aan te naaien. Maar absoluut geen excuus.
Wil ze straks nog wel eens herbekijken maar zag daar weinig mis mee.. Alleszins geen slaande beweging a la Heymans.Hij gaat er in met de schouder maar op het einde zie je wel de elleboog toch duidelijk een beweging naar het hoofd maken?
Vreselijke speler idd. Zet dat samen met Verstraete op't veld en ge hebt elke match minstens één zwaar geblesseerde bij de tegenstander.
Assistent-trainer bij KV KortrijkLepoint is die ook nog ergens voetballer? Want die kan er ook nog wel bij

Ik zit in het stadion. Had ik maar thuis gebleven. Zit gewoon niks inNiemand aant zien hier?
Heymans kon/moest al 2x geel gehad hebben intussen
Eerst te laat langs achter op Hazard zijn enkels, nu een tik op Camara.
Ist trouwens zonder VAR in de cup?
Ik zit in het stadion. Had ik maar thuis gebleven. Zit gewoon niks in
Zijn er staantafels?Ik zit in het stadion. Had ik maar thuis gebleven. Zit gewoon niks in