Echt opvallend inderdaad, terwijl een Saliba veel sneller een geel karton krijgt.Heymans intussen 3e keer te laat en op de man. Nog n praatje van Laforge.
Sommige spelers kunnen zich toch meer permitteren dan andere![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt opvallend inderdaad, terwijl een Saliba veel sneller een geel karton krijgt.Heymans intussen 3e keer te laat en op de man. Nog n praatje van Laforge.
Sommige spelers kunnen zich toch meer permitteren dan andere![]()
Nee niks gezienZijn er staantafels?
Echt opvallend inderdaad, terwijl een Saliba veel sneller een geel karton krijgt.
Met alle respect, een lichtgekleurde bril kan leuk zijn, maar nu zit je gewoon met paarse lenzen door een felpaarse bril te kijken.

Ligt dat aan mij of is Bertaccini dit jaar wat te vaak naar de frituur gegaan?
Die fase met Smets niet gezien, ben net beginnen kijken toen het 1-1 werd. Dus ik kan enkel oordelen over die fase nu en dat is gewoon levensgevaarlijk invliegen met 2 voeten van de grond. En dan nog protesteren als spelerHij raakt niks (wel wild) - fout en geel
Als hij hem raakt mag hij nu paar maand schorsen
@quo_vadis Smets deed net hetzelfde hè aan de overkant tegen de zijlijn, speelde gelukkig zuiver bal, maar ook 2 voeten vooruit.
Alst proper is mag het hard zijn, maar er zit toch (te) veel risico in
Chance dat El Ouahdi zich laat vallen want die had n hele boulevard voor zich

Nen bicky zonder het broodje éhLijkt me sterk gezien zijn zetmeelintolerantie

Lucky you. De rest was nie om aan te zien.Die fase met Smets niet gezien, ben net beginnen kijken toen het 1-1 werd. Dus ik kan enkel oordelen over die fase nu en dat is gewoon levensgevaarlijk invliegen met 2 voeten van de grond. En dan nog protesteren als speler![]()
Springt gewoon met twee voeten vooruit. Als hij wel iets raakt, is dat rood hoor. Geel lijkt me hier gewoon terecht.Hij raakt niks (wel wild) - fout en geel
Chance dat El Ouahdi zich laat vallen want die had n hele boulevard voor zich