Croky Cup 2025-26

Wrs al onderweg naar huis en nog ff via dazn op zijn gsm aan het volgen...ow wait :unsure:

Edit: haha, toch deels correct :biglaugh:
Ik heb geen dazn dus sowieso geen waarheid. Nee met 9 man ga je niet veel meer klaar spelen en dan is het beter om het volk voor te zijn ipv nog een uur aan te schuiven voor je kan vertrekken. Uiteindelijk niks gemist.

Voetballend vond ik het toch een heel magere bedoeling. Antwerp dat ook vanaf minuut 1 tijd wilde rekken, en dat tegen zo een zwak Anderlecht op de dool. Vond ik toch bizar. Dit Anderlecht gaat in ieder geval niet veel wedstrijden meer winnen

Ik heb geen dazn dus sowieso geen waarheid. Nee met 9 man gave bijsmeer klaar spelen en dan is het beter om het volk voor te zijn ipv nog een uur aan te schuiven voor je kan vertrekken. Uiteindelijk niks gemist.

Voetballend vond ik het toch een heel magere bedoeling. Antwerp dat ook vanaf minuut 1 tijd wilde rekken, en dat tegen zo een zwak Anderlecht op de dool. Vond ik toch bizar. Dit Anderlecht gaat in ieder geval niet veel wedstrijden meer winnen
Waar tijdrekken? Ik vond dat best meevallen, het is nu niet dat we niet wilden voetballen. Alles bijeen geteld heeft Anderlecht wel wat meer tijd gerokken denk ik maar dat is normaal dat je met minder staat.

Waar tijdrekken? Ik vond dat best meevallen, het is nu niet dat we niet wilden voetballen. Alles bijeen geteld heeft Anderlecht wel wat meer tijd gerokken denk ik maar dat is normaal dat je met minder staat.

Eerste helft bij elke doeltrap en inworp de hele tijd getreuzel.

Na de rode kaart idd wel meer van Anderlecht kant.
Als ge het als ref allemaal toelaat tja

Eerste helft bij elke doeltrap en inworp de hele tijd getreuzel.

Na de rode kaart idd wel meer van Anderlecht kant.
Als ge het als ref allemaal toelaat tja
Die doeltrappen was het telkens eerst een speler laten aanlopen om te trappen, vervolgens de speler wegsturen en dan met de bal naar de andere kant wandelen om uit te trappen. Dat zouden ze gewoon direct moeten bestraffen.

Ma bon het seizoen zit er weer op. Wel handig, moeten we het helemaal niet meer volgen 😆

Ma bon het seizoen zit er weer op. Wel handig, moeten we het helemaal niet meer volgen 😆

Wielerseizoen begint bijna

De Antwerp coach ziet dat zijn ploeg veel kansen heeft bij elkaar gespeeld..
Het zijn onze verdedigers en middenvelders die telkens een spits alleen op doel af sturen (tegen Standard ook al)

En voor kleine Yari is de goal te klein.
Het zal maar Stil zijn in de kleedkamer momenteel

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan