Stoica32
Banned
Idd 0-1 is zo een linke uitslag voor de terug match.Vol aanvallen nu komaan, moeten we toch nog een goal kunnen maken
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd 0-1 is zo een linke uitslag voor de terug match.Vol aanvallen nu komaan, moeten we toch nog een goal kunnen maken
Bwa.Idd 0-1 is zo een linke uitslag voor de terug match.
Camara, Hey, Maamar, Ilic?Bwa.
Wij hebben geen verdedigers meer - ni dat het met beter is maar oké
Camara zit in de tribuneCamara, Hey, Maamar, Ilic?
Antwerp zal wel vloeken dat ze die terugmatch niet overbodig gemaakt hebben
Met Kerk win je vandaag 0-3 maar op zich al zeer blij met de 0-1Wat een save.
Antwerp zal wel vloeken dat ze die terugmatch niet overbodig gemaakt hebben
hopelijk valt de blessure van Somers mee.Dit , Kerk doet ons gewoon dood ze .Met Kerk win je vandaag 0-3 maar op zich al zeer blij met de 0-1hopelijk valt de blessure van Somers mee.
Was van jullie ook een povere match imoAnderlecht verliest hier toch gewoon van zichzelf in mijn ogen.
De Cat is toch de enige met iets van niveau?
Ik heb geen dazn dus sowieso geen waarheid. Nee met 9 man ga je niet veel meer klaar spelen en dan is het beter om het volk voor te zijn ipv nog een uur aan te schuiven voor je kan vertrekken. Uiteindelijk niks gemist.Wrs al onderweg naar huis en nog ff via dazn op zijn gsm aan het volgen...ow wait
Edit: haha, toch deels correct![]()
Waar tijdrekken? Ik vond dat best meevallen, het is nu niet dat we niet wilden voetballen. Alles bijeen geteld heeft Anderlecht wel wat meer tijd gerokken denk ik maar dat is normaal dat je met minder staat.Ik heb geen dazn dus sowieso geen waarheid. Nee met 9 man gave bijsmeer klaar spelen en dan is het beter om het volk voor te zijn ipv nog een uur aan te schuiven voor je kan vertrekken. Uiteindelijk niks gemist.
Voetballend vond ik het toch een heel magere bedoeling. Antwerp dat ook vanaf minuut 1 tijd wilde rekken, en dat tegen zo een zwak Anderlecht op de dool. Vond ik toch bizar. Dit Anderlecht gaat in ieder geval niet veel wedstrijden meer winnen
Waar tijdrekken? Ik vond dat best meevallen, het is nu niet dat we niet wilden voetballen. Alles bijeen geteld heeft Anderlecht wel wat meer tijd gerokken denk ik maar dat is normaal dat je met minder staat.
Die doeltrappen was het telkens eerst een speler laten aanlopen om te trappen, vervolgens de speler wegsturen en dan met de bal naar de andere kant wandelen om uit te trappen. Dat zouden ze gewoon direct moeten bestraffen.Eerste helft bij elke doeltrap en inworp de hele tijd getreuzel.
Na de rode kaart idd wel meer van Anderlecht kant.
Als ge het als ref allemaal toelaat tja

Ma bon het seizoen zit er weer op. Wel handig, moeten we het helemaal niet meer volgen![]()
Zullen we dit weekend zien zeker?Stel u voor dat die er niet tussen liep
Ik toch nietZullen we dit weekend zien zeker?