Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

LolDenk toch dat Anderlecht met 0-3 gaat winnen.
Nog 2 te gaanDenk toch dat Anderlecht met 0-3 gaat winnen.
Net zoals haast elke club die in beroep gaat tegen een schorsingsvoorstel (al vind ik het ook belachelijk hoor, daar niet van).Wist niet dat Anderlecht in beroep was gegaan tegen de schorsing van Diarrala grande classe.
Gewond dier etc. Zie je toch vaak dat ploegen dan anders reageren.Net zoals haast elke club die in beroep gaat tegen een schorsingsvoorstel (al vind ik het ook belachelijk hoor, daar niet van).
Wel, deze start had ik niet verwacht.
Dit kan toch niet meer. Donkerrood is dit. Weinig verschil met vorige match toen wij wel rood kregen.Ook douche dan maar
Hahaha belachelijk
Enige verschil is dat Diarra op de kuit van Al Sahafi ging staan, Praet doet het veel lager op de enkel. En ja, dat bepaalt de kleur van de kaart. Altijd geel wel natuurlijk.Dit kan toch niet meer. Donkerrood is dit. Weinig verschil met vorige match toen wij wel rood kregen.
Krijgt hier zelf geen geel voor. Ongelofelijk
Enige verschil is dat Diarra op de kuit van Al Sahafi ging staan, Praet doet het veel lager op de enkel. En ja, dat bepaalt de kleur van de kaart. Altijd geel wel natuurlijk.
Soit, we verliezen alle duels. Dit zie ik niet goedkomen.
Absoluut rood. Snap niet dat daar discussie over kan zijn. En zeker dat die geen kaart krijgt. Jongens tochGewoon met de studs op de kuit.
Enkels zitten aan de zijkant hè, nie vanachter
Is gewoon rood hoor, maar geen 3 matchen schorsing
Gewoon met de studs op de kuit.
Enkels zitten aan de zijkant hè, nie vanachter
Is gewoon rood hoor, maar geen 3 matchen schorsing
Dennis Praet komt goed weg zonder kaart, want deze ingreep op Verschaeren was niet proper. De Antwerp-speler plantte zijn studs stevig op de linkerenkel van Verschaeren. Kijkt de VAR er eens naar? Nee, geen ingreep van de VAR. Hier kan The Great Old toch niet over mopperen, want het was een donkergele fout. Misschien nét te weinig voor rood.
Dennis Praet zet zijn voet en gaat op de enkel staan van Verschaeren. De middenvelder komt er gek genoeg vanaf zonder een kaart. De VAR heeft nog even naar de fase gekeken, maar oordeelt dat de fout geen rood verdient. Een gele kaart was wel op zijn plaats geweest.