Croky Cup 2025-26

Toch ook een hele lichte 2e kaart. Eigenlijk gewoon een botsing

Vergrootte die net ook weer een arm in het gezicht niet zag, begint een gewoonte te worden

Gewoon los beter over de hele match. Zelfs @Silence kan da niet ontkennen.

Dat de slechtste moge winnen morgen. Ni echt een idee wie dat juist is.

We are bobo, we don't care 😂🤣

Bijlagen

• IMG-20260208-WA0011.jpg
    IMG-20260208-WA0011.jpg
    494,8 KB · Weergaven: 9
Voor Genk is Union ook de ideale bekerwinnaar overigens. Want ALS we PO1 al halen, worden de Europese plaatsen ook niet simpel en zo is de kans groter.

Dit kan toch niet meer. Donkerrood is dit. Weinig verschil met vorige match toen wij wel rood kregen.

Krijgt hier zelf geen geel voor. Ongelofelijk
Enige verschil is dat Diarra op de kuit van Al Sahafi ging staan, Praet doet het veel lager op de enkel. En ja, dat bepaalt de kleur van de kaart. Altijd geel wel natuurlijk.

Soit, we verliezen alle duels. Dit zie ik niet goedkomen.

Enige verschil is dat Diarra op de kuit van Al Sahafi ging staan, Praet doet het veel lager op de enkel. En ja, dat bepaalt de kleur van de kaart. Altijd geel wel natuurlijk.

Soit, we verliezen alle duels. Dit zie ik niet goedkomen.

Gewoon met de studs op de kuit.
Enkels zitten aan de zijkant hè, nie vanachter

Is gewoon rood hoor, maar geen 3 matchen schorsing

Gewoon met de studs op de kuit.
Enkels zitten aan de zijkant hè, nie vanachter

Is gewoon rood hoor, maar geen 3 matchen schorsing
Dennis Praet komt goed weg zonder kaart, want deze ingreep op Verschaeren was niet proper. De Antwerp-speler plantte zijn studs stevig op de linkerenkel van Verschaeren. Kijkt de VAR er eens naar? Nee, geen ingreep van de VAR. Hier kan The Great Old toch niet over mopperen, want het was een donkergele fout. Misschien nét te weinig voor rood.
Dennis Praet zet zijn voet en gaat op de enkel staan van Verschaeren. De middenvelder komt er gek genoeg vanaf zonder een kaart. De VAR heeft nog even naar de fase gekeken, maar oordeelt dat de fout geen rood verdient. Een gele kaart was wel op zijn plaats geweest.

🤷‍♂️

Ik zou nog wel eens een herhaling willen zien maar nieuwssittes spreken ook gewoon over de enkel hoor. Was bijlange na zo hoog niet als Diarra.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan