Croky Cup 2025-26

Proficiat aan Union. ( al was het ook gene vette)

Taravel zal nu ni mogen blijven zeker?
En Lukaku was echt boos dus die gaat ook niet meer komen.

Ben wel eens benieuwd wat ze nu van uitleg gaan geven.
Veel spelers die vertrekken en dus weer nieuwe ploeg bouwen en nieuwe coach (wie o wie wilt da doen?)

In feite zot dat een grote club als Anderlecht maar 1 keer de beker van België gewonnen heeft in de voorbije 30 jaar.

In feite zot dat een grote club als Anderlecht maar 1 keer de beker van België gewonnen heeft in de voorbije 30 jaar.
Mja wel 4 verloren finales laatste 10 jaar. Op dat vlak is het bekertoernooi niet zo slecht. Elke verloren finale was ook tegen een goede tegenstander. ( Gent, Union en 2 keer Brugge)

Beide teams kwamen maar zwakjes voor de dag, maar uiteindelijk wint Union wel verdiend. Niet dat ze dus zoveel beter waren, maar ze verdedigden toch secuurder dan Anderlecht. Die goals vielen toch te gemakkelijk.

Zo is de buit naar mijn mening ook wel goed verdeeld: Brugge kampioen (ook niet altijd denderend, maar wel de minst slechte), Union weer mooi tweede en bekerwinnaar, Anderlecht mocht de finale spelen en als ze nu niet té slecht meer presteren eindigen ze vierde en mogen ze Europees (proberen) spelen.

Mja wel 4 verloren finales laatste 10 jaar. Op dat vlak is het bekertoernooi niet zo slecht. Elke verloren finale was ook tegen een goede tegenstander. ( Gent, Union en 2 keer Brugge)
En 2 jaar terug ben je ook kampioen als je thuis wint van Club. Maar ook daar falen ze

We spelen nog tegen Mechelen, STVV en Union. Ik zie ons zelfs niet 4e worden en naast Europees grijpen

3 prijzen de laatste 3 seizoenen. Toch echt wel topclub geworden 😎
En in vergelijking met precovid in ons stadionnetje, toen 2000man alst al zoveel is met vanzeir en undav in 2de klasse.

Nu den helft van den heizel, mooi gegroeit 🤩
Veel vrouwen, ik met mijn jonge dochter ook. Geen geweld, niks problemen ❤️ dikke sfeer langs anderlecht kant ook 👌 mooi feest

En in vergelijking met precovid in ons stadionnetje, toen 2000man alst al zoveel is met vanzeir en undav in 2de klasse.

Veel vrouwen, ik met mijn jonge dochter ook. Geen geweld, niks problemen ❤️ dikke sfeer langs anderlecht kant ook 👌 mooi feest
Wel wat (heel) veel pyro langs anderlecht kant

Dat vuur in dat eerste filmpje is wel ongezien in België, die beelden kunnen zo uit Servië komen.

Geen geweld langs jullie kant toch. Al wat filmpjes zien passeren van de mauve kant die toch niet allemaal even wreedzaam waren.

Nu, proficiat met de beker, verdiende overwinning. Nu kunnen jullie nog drie matchen uitbollen met een B-team op het veld!

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan