Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zijn al 10 jaar veranderingen aan de gang. Jammer genoeg niet de juisteErg voor Anderlecht, al 10 jaar geen prijs…
Moet dringend iets veranderen daar.
Mja wel 4 verloren finales laatste 10 jaar. Op dat vlak is het bekertoernooi niet zo slecht. Elke verloren finale was ook tegen een goede tegenstander. ( Gent, Union en 2 keer Brugge)In feite zot dat een grote club als Anderlecht maar 1 keer de beker van België gewonnen heeft in de voorbije 30 jaar.
En 2 jaar terug ben je ook kampioen als je thuis wint van Club. Maar ook daar falen zeMja wel 4 verloren finales laatste 10 jaar. Op dat vlak is het bekertoernooi niet zo slecht. Elke verloren finale was ook tegen een goede tegenstander. ( Gent, Union en 2 keer Brugge)
Proficiat Wilto, ondanks dat jullie af en toe serieus op mijn zenuwen werken ist je zeker gegund.3 prijzen de laatste 3 seizoenen. Toch echt wel topclub geworden![]()
En in vergelijking met precovid in ons stadionnetje, toen 2000man alst al zoveel is met vanzeir en undav in 2de klasse.3 prijzen de laatste 3 seizoenen. Toch echt wel topclub geworden![]()

dikke sfeer langs anderlecht kant ook
mooi feestWel wat (heel) veel pyro langs anderlecht kantEn in vergelijking met precovid in ons stadionnetje, toen 2000man alst al zoveel is met vanzeir en undav in 2de klasse.
Nu den helft van den heizel, mooi gegroeit
Veel vrouwen, ik met mijn jonge dochter ook. Geen geweld, niks problemendikke sfeer langs anderlecht kant ook
mooi feest
Match is toch nie gestaakt gisteren?Was 2x match stilleggen geen forfait voor de andere ploeg?
Geen geweld langs jullie kant toch. Al wat filmpjes zien passeren van de mauve kant die toch niet allemaal even wreedzaam waren.En in vergelijking met precovid in ons stadionnetje, toen 2000man alst al zoveel is met vanzeir en undav in 2de klasse.
Nu den helft van den heizel, mooi gegroeit
Veel vrouwen, ik met mijn jonge dochter ook. Geen geweld, niks problemendikke sfeer langs anderlecht kant ook
mooi feest