Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet iedereen is zo badass als gij hé.snap nooit dat mensen schrik hebben om zoiets te spelen. Zeker als vent.![]()

Ik vind het ook wel aan de moeilijke kant. Bijna elk gevecht met een baas of meerder vijanden eindig ik dood omdat ik geen ammo meer hebDju isxmoeilijk spel bijna niks van ammo

Het is net daarom. Met uwe controller achter uw scherm. Waarom zou ge schrik hebben om zoiets te spelen? Het is maar een spel hè. Gij hebt precies meer testoren dan mij. Zo stoer dat ge tegen mij doetNiet iedereen is zo badass als gij hé.
Zo met uwe controller achter een scherm een spelletje aan het spelen. Wa ne vent. Zo worden ze nimeer gemaakt
Is uw scherm al gebarsten van al die testoren dat ge in het wild fumeert?
Omdat ge uzelf inleeft? Letterlijk het doel van het spel?Het is net daarom. Met uwe controller achter uw scherm. Waarom zou ge schrik hebben om zoiets te spelen?

Waarschijnlijk. Merci.Gij hebt precies meer testoren dan mij.
Kga het nooit vergeten. Bij mijn ex op kot op haar knullig bedje "The Descent" aan het zien. Met de muur als "rugsteun".Horrorfilms geen probleem

Ik heb daar allemaal geen last van. Films of games, laat maar komen.Horrorfilms geen probleem, maar een horrorspel, nope, no can do. Zoals Koonut zegt, dat inleven he.
En daarom ist een ex, de trut!Voor één of ander reden was ze die avond nimeer echt in de mood.

Werkte de tv toch nog hoop ik ?(Kga het nooit vergeten. Bij mijn ex op kot op haar knullig bedje "The Descent" aan het zien. Met de muur als "rugsteun".
Dan die "reveal" scene. Als ge de film hebt gezien weet ge waarschijnlijk waarover ik het heb. En ik duw uit verschot met mijn voeten in de matras dat bed volledig weg van de muur.
Zij beland tussen de muur en de matras.
Ik nog net de tv gered want die stond ook nog dicht bij dat bed.
Puur testosteron
Voor één of ander reden was ze die avond nimeer echt in de mood.
Omdat ge... verschiet? Maar wist niet dat ik dat als vent niet mocht voorhebben, mij toch misschien eens laten nakijken, merci!snap nooit dat mensen schrik hebben om zoiets te spelen. Zeker als vent.![]()
Ik charge die wel maar daardoor mis ik ook dikwijls, tegen die gecharged zijn beweegt dat monster ineens en kogel weg; en dan kom je 1 kogel te kort in dat gevecht; resultaat opnieuw proberenJullie chargen toch jullie shots hé? Enige reden om dat niet te doen, is om op een barrel te schieten of zo'n kruipende vijanden met die groene splatter.
U verschieten of een spelletje niet durven spelen is wel een heel andere zaak. Het is precies moeilijk wat ik neergeschreven heb om te begrijpen hierOmdat ge... verschiet? Maar wist niet dat ik dat als vent niet mocht voorhebben, mij toch misschien eens laten nakijken, merci!