Cronos: The New Dawn

Hoe zit het met het jumpscare gehalte? Heb nooit een deadspace gespeeld maar dit spreekt me precies wel aan. Maar ben een dikke schrikschijter.

Er zitten wel aardig wat jumpscares in en gevechten zijn ook intens. Kleine ruimtes, weinig ammo. Soms is het beter om te gaan lopen dan te vechten. Allez, ik heb de gameplay gezien, maar ik ga het zelf niet spelen. Dit is te horror voor mijn zenuwen.

snap nooit dat mensen schrik hebben om zoiets te spelen. Zeker als vent. 😛
Niet iedereen is zo badass als gij hé.
Zo met uwe controller achter een scherm een spelletje aan het spelen. Wa ne vent. Zo worden ze nimeer gemaakt🤌

Is uw scherm al gebarsten van al die testosteron dat ge in het wild fumeert?

Laatst bewerkt:
Dju isxmoeilijk spel bijna niks van ammo
Ik vind het ook wel aan de moeilijke kant. Bijna elk gevecht met een baas of meerder vijanden eindig ik dood omdat ik geen ammo meer heb😬

De echt donkere ruimtes maakt het beeld ook heel klein door enkel het licht van je zaklamp te hebben , 60 procent van het beeld is dan echt zwart.

Niet iedereen is zo badass als gij hé.
Zo met uwe controller achter een scherm een spelletje aan het spelen. Wa ne vent. Zo worden ze nimeer gemaakt🤌

Is uw scherm al gebarsten van al die testoren dat ge in het wild fumeert?
Het is net daarom. Met uwe controller achter uw scherm. Waarom zou ge schrik hebben om zoiets te spelen? Het is maar een spel hè. Gij hebt precies meer testoren dan mij. Zo stoer dat ge tegen mij doet

Het is net daarom. Met uwe controller achter uw scherm. Waarom zou ge schrik hebben om zoiets te spelen?
Omdat ge uzelf inleeft? Letterlijk het doel van het spel? :p

Als ge het genre respecteert en ni half met uwe gsm bezig zijt in een volbelichte kamer.. ja dan zal het maar slappen boel zijn.

Maar speel met een koptelefoon op volledig in het donker, ik wil het wel nekeer zien.
Gij hebt precies meer testoren dan mij.
Waarschijnlijk. Merci.

Horrorfilms geen probleem
Kga het nooit vergeten. Bij mijn ex op kot op haar knullig bedje "The Descent" aan het zien. Met de muur als "rugsteun".

Dan die "reveal" scene. Als ge de film hebt gezien weet ge waarschijnlijk waarover ik het heb. En ik duw uit verschot met mijn voeten in de matras dat bed volledig weg van de muur.

Zij beland tussen de muur en de matras.
Ik nog net de tv gered want die stond ook nog dicht bij dat bed.

Puur testosteron :cool:

Voor één of ander reden was ze die avond nimeer echt in de mood.

En daarom ist een ex, de trut!😅

Ik heb zo ooit eens een Silent Hill gekocht in een stoere bui, 15min na den intro mijne maat gebeld of hij wou verder spelen, want op zich wil ik dat wel zien, maar zelf spelen, nope.
Zelfs last of us was al op 't nipperke
Bloodborne zegt ge? Nooo problemo!

Kga het nooit vergeten. Bij mijn ex op kot op haar knullig bedje "The Descent" aan het zien. Met de muur als "rugsteun".

Dan die "reveal" scene. Als ge de film hebt gezien weet ge waarschijnlijk waarover ik het heb. En ik duw uit verschot met mijn voeten in de matras dat bed volledig weg van de muur.

Zij beland tussen de muur en de matras.
Ik nog net de tv gered want die stond ook nog dicht bij dat bed.

Puur testosteron :cool:

Werkte de tv toch nog hoop ik ?(

Jullie chargen toch jullie shots hé? Enige reden om dat niet te doen, is om op een barrel te schieten of zo'n kruipende vijanden met die groene splatter.

Jullie chargen toch jullie shots hé? Enige reden om dat niet te doen, is om op een barrel te schieten of zo'n kruipende vijanden met die groene splatter.
Ik charge die wel maar daardoor mis ik ook dikwijls, tegen die gecharged zijn beweegt dat monster ineens en kogel weg; en dan kom je 1 kogel te kort in dat gevecht; resultaat opnieuw proberen

Omdat ge... verschiet? Maar wist niet dat ik dat als vent niet mocht voorhebben, mij toch misschien eens laten nakijken, merci!
U verschieten of een spelletje niet durven spelen is wel een heel andere zaak. Het is precies moeilijk wat ik neergeschreven heb om te begrijpen hier

Terug
Bovenaan