Ik moet bepaalde stukken in de game toch echt meermaals proberen. En dan dood gaan op een van de laatste vijanden in een regio om dan heel dat stuk opnieuw te moeten doen is wel frustrerend
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, dat begrijp ik wel. Maar ik had toch wel het gevoel dat er voldoende autosave momenten waren, en soms is het ook gewoon handig om even terug te lopen naar een safeplaats als je kan, voordat je een volgende gevecht aangaat. Dan kan je meteen ook nog een fuel cannister oppikken. Maar na elke dood leer je wel iets bij over de situatie en hoe je het moet aanpakken. Persoonlijk heb ik nooit echt vastgezeten aan een bepaald stuk.Ik moet bepaalde stukken in de game toch echt meermaals proberen. En dan dood gaan op een van de laatste vijanden in een regio om dan heel dat stuk opnieuw te moeten doen is wel frustrerend
Ik ben net voorbij het stuk maar in de steel works heb ik toch even vastgezeten in een deel met zeer beperkte kleine ruimtes en redelijk wat vijanden. Telkens ook ammo te kort. Je moest een fuse plaatsen om dit stuk te betreden. Teruglopen was geen optie want de deur sloot af met rode lampen. Dat stuk heb ik toch een keer of 6 moeten doen.Ja, dat begrijp ik wel. Maar ik had toch wel het gevoel dat er voldoende autosave momenten waren, en soms is het ook gewoon handig om even terug te lopen naar een safeplaats als je kan, voordat je een volgende gevecht aangaat. Dan kan je meteen ook nog een fuel cannister oppikken. Maar na elke dood leer je wel iets bij over de situatie en hoe je het moet aanpakken. Persoonlijk heb ik nooit echt vastgezeten aan een bepaald stuk.
In hoeveel uur?Heb hem toch uit gekregen. Fijn spel, zeker uitdagend genoeg
In hoeveel uur?
Proficiat, ik geraak geennklote vooruitHeb hem toch uit gekregen. Fijn spel, zeker uitdagend genoeg
(bij de meesten toch).Als je echt last hebt, kan je auto aim op high zetten. Ik heb dit nu eens getest in de hard playthrough. Die mikt automatisch naar het hoofd. Je moet alleen op schieten duwen.Proficiat, ik geraak geennklote vooruit
Ik heb het veranderd het helpt me idd, maar ik zit gewoon vast moet drie vijanden doden en gewoon te weinig ammo pffAls je echt last hebt, kan je auto aim op high zetten. Ik heb dit nu eens getest in de hard playthrough. Die mikt automatisch naar het hoofd. Je moet alleen op schieten duwen.
Ammo kopen?Ik heb het veranderd het helpt me idd, maar ik zit gewoon vast moet drie vijanden doden en gewoon te weinig ammo pff
Kan maar 6 kogels kopenAmmo kopen?
Terug eruit gaan en de winkel heropenen. Dan reset datKan maar 6 kogels kopen
Kan er maar 6 kopen, denk dat ik opnieuw ga beginnen zo ver zit ik nog niett.Terug eruit gaan en de winkel heropenen. Dan reset dat
New game plus op hard gaat vlot. Zit stilaan aan het einde terugKan er maar 6 kopen, denk dat ik opnieuw ga beginnen zo ver zit ik nog niett.

Ik suck echt in deze game ni normaal, mocht ik hem niet digitaal hebben had ik hem al lang verkocht lolNew game plus op hard gaat vlot. Zit stilaan aan het einde terug![]()
Grootste manko is dat je niet kan dodgen vind ik. Zo ben je niet echt wendbaar in gevechten he. Zeker bij de eindbaas is dat soms een groot probleem omdat die van ver naar u toe springtIk suck echt in deze game ni normaal
Ja maak me nog maar wa meer bang haha, ma die vijanden komen zo snel op u gevlogenGrootste manko is dat je niet kan dodgen vind ik. Zo ben je niet echt wendbaar in gevechten he. Zeker bij de eindbaas is dat soms een groot probleem omdat die van ver naar u toe springt