Cronos: The New Dawn

Ik moet bepaalde stukken in de game toch echt meermaals proberen. En dan dood gaan op een van de laatste vijanden in een regio om dan heel dat stuk opnieuw te moeten doen is wel frustrerend

Ik moet bepaalde stukken in de game toch echt meermaals proberen. En dan dood gaan op een van de laatste vijanden in een regio om dan heel dat stuk opnieuw te moeten doen is wel frustrerend
Ja, dat begrijp ik wel. Maar ik had toch wel het gevoel dat er voldoende autosave momenten waren, en soms is het ook gewoon handig om even terug te lopen naar een safeplaats als je kan, voordat je een volgende gevecht aangaat. Dan kan je meteen ook nog een fuel cannister oppikken. Maar na elke dood leer je wel iets bij over de situatie en hoe je het moet aanpakken. Persoonlijk heb ik nooit echt vastgezeten aan een bepaald stuk.

Ja, dat begrijp ik wel. Maar ik had toch wel het gevoel dat er voldoende autosave momenten waren, en soms is het ook gewoon handig om even terug te lopen naar een safeplaats als je kan, voordat je een volgende gevecht aangaat. Dan kan je meteen ook nog een fuel cannister oppikken. Maar na elke dood leer je wel iets bij over de situatie en hoe je het moet aanpakken. Persoonlijk heb ik nooit echt vastgezeten aan een bepaald stuk.
Ik ben net voorbij het stuk maar in de steel works heb ik toch even vastgezeten in een deel met zeer beperkte kleine ruimtes en redelijk wat vijanden. Telkens ook ammo te kort. Je moest een fuse plaatsen om dit stuk te betreden. Teruglopen was geen optie want de deur sloot af met rode lampen. Dat stuk heb ik toch een keer of 6 moeten doen.

Ik heb toch ook al veel s5ukken opnieuw moeten doen en altijd zelfde probleem ammo tekort. Ik weet niet welk gevoel ik bij deze game moet hebben soms echt top en dan soms een meh gevoel.

Ik zit nu in het Hospital. Daar zijn sommige stukken toch enorm overdreven met enorm veel vijanden voor de ammo die je vind. Stilaan raak ik het wel beu om dingen 10 keer te moeten doen

In hoeveel uur?
Schermafbeelding 2025-09-24 085549.png

Zit nu op 22 uur, gisteren wel op New Game + Hard begonnen. Dus reken dat ik rond de 20 uur zat.

Op dag 4 na release uitgespeeld in 15uur. Niets gerushed, alle hoekjes en kantjes verkend.
Ammo is inderdaad schaars maar nooit echt in de problemen gekomen daardoor.
Charge wel al uw schoten (anders bijna geen damage) en aim for the head :) (bij de meesten toch).
Maak ook steeds gebruik van alles wat kan ontploffen, sta nooit stil en vermijd hand to hand combat.
1 stuk heb ik wel 4x opnieuw moeten proberen.

Als je echt last hebt, kan je auto aim op high zetten. Ik heb dit nu eens getest in de hard playthrough. Die mikt automatisch naar het hoofd. Je moet alleen op schieten duwen.
Ik heb het veranderd het helpt me idd, maar ik zit gewoon vast moet drie vijanden doden en gewoon te weinig ammo pff

Terug
Bovenaan