Crypto - Nieuws en algemene discussie

Paar weken geleden MATIC ingekocht, is intussen van mn kleinste holding naar veruit mijn grootste gegaan (+10k). Alhoewel ik denk dat het wel nog zal doorknallen voel ik me toch iets te oncomfortabel om zoveel geld in 1 project te hebben.

Denk toch dat ik een deel ga hervedelen naar andere projecten (mss REN en BNT) en wat ETH.

Gvd mana zat al langer op mijn radar als volatiele maar tot op heden niet aangekocht. Wat te lang de kat uit de boom gekeken.

Mijn vrouw begint mij te porren om Bitcoin te kopen.

Ze heeft geen fluit idee wat het is, maar ze ziet het nu zo vaak in de media verschijnen dat we het ook maar moeten kopen. Ik denk dat er nog veel "stupid money" gaat invliegen de komende maanden.
Nu heel eerlijk, ik denk dat het best is dat je expliciet geen geld in iets in stopt als je het niet volledig begrijpt.

Dan kan je niet voor verassingen komen te staan. En als je het toch wilt misschien eerst wat bij lezen.

Wie zit er hier in Hedera Hashgraph (hBar)? Ben ingestap rond begin februari, heeft mij geen windeiren gelegd

Laatst bewerkt:
Nu heel eerlijk, ik denk dat het best is dat je expliciet geen geld in iets in stopt als je het niet volledig begrijpt.

Dan kan je niet voor verassingen komen te staan. En als je het toch wilt misschien eerst wat bij lezen.

Mijn vrouw beheert ons geld niet, dus ik hoef me opdat vlak geen zorgen te maken.

Is het deze keer voor echt, of is het weer FUD? Ze zitten al langer bezig dat India gaat crypto verbieden en er lijkt nog niet echt iets van in huis gekomen.

ALICE :love2:

Ik had een prijs van een paar dollar verwacht ofzo. Ik heb juist de helft verkocht op $32.
Qua gratis geld kan dat toch tellen. Stake hier al sinds launch al mijn BNB, BUSD en CHR in.

Iedereen lijkt mij hier te handelen in BTC.
Zijn er ook al mensen die een mining rig hebben; of hebben onderzocht onder welke voorwaarden dit rendabel is?

Investeren in een mining rig is niet zo interessant hier, elektriciteit is te duur in België. Tegen wanneer je je investering hebt terugverdiend zijn er mss weer al krachtigere efficiëntere miners op de markt. En dan is uwe miner ook weer waardeloos.

Ik denk dat ETH mining met je GPU wel zou kunnen rendabel zijn op dit moment, als je de hardware toch al hebt, maar ik zou er niet speciaal in investeren. Het geld dat ge in ETH mining zou steken, kunt ge beter gewoon in ETH zelf steken dan of in BTC.

Waar(welke platform) kun je het nu best "rentenieren"? Heeft iemand updates rond intresten?

Prijzen van GPU's zijn momenteel ook insane hoog en je kan ze bijna niet verkrijgen

Terug
Bovenaan