Crypto - Nieuws en algemene discussie

Ik zie dat niet graag persoonlijk. Als ge geen verschil meer ziet omdat zelfs de grootste zever als een raket de lucht in schiet, is dat het begin van het einde imo. Er valt veel geld mee te "verdienen" maar ik verbrand er liever mijn handen niet aan.
Inderdaad. Dit is eind 2017 all over again in de alt/shitcoin markt.
Is ook perfect te zien aan dit forum.

Ik vrees dat BTC wordt meegesleurd in de onvermijdelijke val van de shitcoins binnenkort.

Ik vraag mij af of mensen , wanneer alles terug opengaat in de zomer, niet gaan geneigd gaan zijn om hun profits te nemen. Dan zou de bull market wel eens kunnen gedaan zijn, of gaan we toch een dip zien van een paar maanden, tot het winter is en iedereen weer achter zijn/haar pc zit om de crypto te volgen. Het blijft allemaal gokken :) In december-januari-februari ging het allemaal veel harder, wellicht komt dat ook door de lente die er zit aan te komen, en de pandemie die stilaan aan het verzwakken is in veel landen.

Laatst bewerkt:
ada serieus aant pumpen...
voor zo een marketcap zo te laten stijgen op 30min moet er veel geld mee gemoeid zijn. (of iedereen is aant staken :p)

Verlies 😀

Hier nog wat scrt bijgekocht en sefi.
Scrt staken aan 30% en sefi aan 250% kan slechter 😃
:O 250%? Dat kan toch ook niet gezond zijn, dat betekend toch dat er elk jaar 250% meer geld in die coin gepompt moet worden opdat hij zijn waarde tegenover de euro behoud? Of zie ik dat nu verkeerd?

:O 250%? Dat kan toch ook niet gezond zijn, dat betekend toch dat er elk jaar 250% meer geld in die coin gepompt moet worden opdat hij zijn waarde tegenover de euro behoud? Of zie ik dat nu verkeerd?
Is nu 250%, was week geleden rond de 380%.
Verlaagt nog steeds omdat er meer en meer mensen bij instappen. Zal na verloop van tijd ook aan een 30% komen te staan.

Begin van 't jaar wat geld in XRP gestoken toen het aan 37 cent stond. Ik kijk niet elke dag naar mijn crypto app dus was wel verrast toen ik vandaag keek :eek:

Ik vind wel niet direct een reden voor de stijging dus eens benieuwd hoe lang dat gaat duren..

Moest meteen aan deze thread denken :biglaugh:

168528816_322680829214006_5497975181571218306_n.jpg

Begin van 't jaar wat geld in XRP gestoken toen het aan 37 cent stond. Ik kijk niet elke dag naar mijn crypto app dus was wel verrast toen ik vandaag keek :eek:

Ik vind wel niet direct een reden voor de stijging dus eens benieuwd hoe lang dat gaat duren..
Vanavond is er in ieder geval een hoorzitting ivm Ripple. Als dat goed komt voor Ripple dan zou het wel eens plezant kunnen worden.

Via welk platform gekocht ?
pancakeswap, theeft al aan 0.00075 gestaan 2 uurkes geleden, ma is teruggezakt naar 0.0005

kzal gewoon blijven hodlen, ik hoop op een 1000x :unsure: dan kannek op pensioen

*edit*
tdipke is gedaan en tschiet weer de lucht in

en nu moetek nogwa proberen slapen :unsure:

EyNP--RXEAI7ncU

Laatst bewerkt:
Iemand hier ervaring met storting/opname tijden bij Binance/KBC?
(Bij Coinbase gebeurd dit in beide richtingen instant, maar denk een Binance account te openen wegens meer keuze.)

Terug
Bovenaan