Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad. Dit is eind 2017 all over again in de alt/shitcoin markt.Ik zie dat niet graag persoonlijk. Als ge geen verschil meer ziet omdat zelfs de grootste zever als een raket de lucht in schiet, is dat het begin van het einde imo. Er valt veel geld mee te "verdienen" maar ik verbrand er liever mijn handen niet aan.
In december-januari-februari ging het allemaal veel harder, wellicht komt dat ook door de lente die er zit aan te komen, en de pandemie die stilaan aan het verzwakken is in veel landen.Er zat al een tijdje niks van beweging in ADA, zal stilte voor de storm geweest zijnada serieus aant pumpen...
voor zo een marketcap zo te laten stijgen op 30min moet er veel geld mee gemoeid zijn. (of iedereen is aant staken)

VerliesIk heb wa ingekocht bij XRP, zullen zien wat het wordt.

:O 250%? Dat kan toch ook niet gezond zijn, dat betekend toch dat er elk jaar 250% meer geld in die coin gepompt moet worden opdat hij zijn waarde tegenover de euro behoud? Of zie ik dat nu verkeerd?Verlies
Hier nog wat scrt bijgekocht en sefi.
Scrt staken aan 30% en sefi aan 250% kan slechter![]()
Is nu 250%, was week geleden rond de 380%.:O 250%? Dat kan toch ook niet gezond zijn, dat betekend toch dat er elk jaar 250% meer geld in die coin gepompt moet worden opdat hij zijn waarde tegenover de euro behoud? Of zie ik dat nu verkeerd?
Vanavond is er in ieder geval een hoorzitting ivm Ripple. Als dat goed komt voor Ripple dan zou het wel eens plezant kunnen worden.Begin van 't jaar wat geld in XRP gestoken toen het aan 37 cent stond. Ik kijk niet elke dag naar mijn crypto app dus was wel verrast toen ik vandaag keek
Ik vind wel niet direct een reden voor de stijging dus eens benieuwd hoe lang dat gaat duren..

Via welk platform gekocht ?Mijn inleg is al verdubbeld met cumrocket![]()
pancakeswap, theeft al aan 0.00075 gestaan 2 uurkes geleden, ma is teruggezakt naar 0.0005Via welk platform gekocht ?
dan kannek op pensioen
Da's ook vrij instant dacht ik, heb alleszins niet lang moeten wachtenIemand hier ervaring met storting/opname tijden bij Binance/KBC?
(Bij Coinbase gebeurd dit in beide richtingen instant, maar denk een Binance account te openen wegens meer keuze.)