Oldskooler
Well-known member
Het beweegt.Komaan, bewegen allemaal. Ik heb geld nodig.
Naar onder. Ook niet goed.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het beweegt.Komaan, bewegen allemaal. Ik heb geld nodig.
13 november - 11 december 2017:![]()
From $900 to $20,000: Bitcoin's Historic 2017 Price Run Revisited
Bitcoin's price started the year off by crossing $1,000, culminating with a run that brought it close to $20,000.www.coindesk.com
In 2017 ging het op een week tijd +50%![]()
hopelijk nie op een piek...
kheb in wenmoon en dogemoon nog elk een bnb gesmetenhopelijk nie op een piek...
poocoin is alleszins goed op weg![]()

Ik hoop dat hij rijk wordt en hier post wat hij met zijn geld doet. Puur goud volgens mijIk hoop echt dat gij rijk wordt, ik vind het alleszins wel entertainend uw liefde voor die shitcoins.![]()

Ik heb mijn cummies nog altijd!
Blockfolio, wel geen idee of die hun "incidentje" van enkele weken/maanden terug overleefd hebben.Bestaat er ergens een app waarbij je kan ingeven hoeveel en aan welke prijs je een coin gekocht hebt en die je dan in real time aangeeft hoeveel winst/verlies je momenteel hebt?

met Delta kan je uw portefeuille manueel ingeven (gekocht op die dag aan zoveel) en dan krijgt ge een algemene %, maar ge kunt ook de delta zien per coinBestaat er ergens een app waarbij je kan ingeven hoeveel en aan welke prijs je een coin gekocht hebt en die je dan in real time aangeeft hoeveel winst/verlies je momenteel hebt?
In de app van CoinGecko kan je een portfolio bijhouden. Ondersteund alle coins en is realtime.Bestaat er ergens een app waarbij je kan ingeven hoeveel en aan welke prijs je een coin gekocht hebt en die je dan in real time aangeeft hoeveel winst/verlies je momenteel hebt?
ja ik gebruik delta ook. Is wel niet zo accuraat over de langere tijd wel.met Delta kan je uw portefeuille manueel ingeven (gekocht op die dag aan zoveel) en dan krijgt ge een algemene %, maar ge kunt ook de delta zien per coin
Blockfolio, wel geen idee of die hun "incidentje" van enkele weken/maanden terug overleefd hebben.![]()
Wat hebben die voorgehad?
Ik gebruik hun appje. Behalve dat het soms eens blijft hangen bij refreshen werkt dat toch behoorlijk.