Crypto - Nieuws en algemene discussie

Bestaat er ergens een app waarbij je kan ingeven hoeveel en aan welke prijs je een coin gekocht hebt en die je dan in real time aangeeft hoeveel winst/verlies je momenteel hebt?

Bestaat er ergens een app waarbij je kan ingeven hoeveel en aan welke prijs je een coin gekocht hebt en die je dan in real time aangeeft hoeveel winst/verlies je momenteel hebt?
Blockfolio, wel geen idee of die hun "incidentje" van enkele weken/maanden terug overleefd hebben. :unsure:

met Delta kan je uw portefeuille manueel ingeven (gekocht op die dag aan zoveel) en dan krijgt ge een algemene %, maar ge kunt ook de delta zien per coin

In de app van CoinGecko kan je een portfolio bijhouden. Ondersteund alle coins en is realtime.

met Delta kan je uw portefeuille manueel ingeven (gekocht op die dag aan zoveel) en dan krijgt ge een algemene %, maar ge kunt ook de delta zien per coin
ja ik gebruik delta ook. Is wel niet zo accuraat over de langere tijd wel.
mijn max in 2017 was in realiteit 40% hoger of zo.

Wat hebben die voorgehad?
Ik gebruik hun appje. Behalve dat het soms eens blijft hangen bij refreshen werkt dat toch behoorlijk.
wzohlrtbieg61.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan