Alles is zakkende, enkel doge blijft gaan. Benieuwd als die straks op coinbase komt![]()
Idd, doe mijn portefeuille open en maar één groen dingske

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alles is zakkende, enkel doge blijft gaan. Benieuwd als die straks op coinbase komt![]()

Als de nonkels Gérard in paniek schieten kan het laag gaan.Tot hoever zou het zakken?

nieuws.btcdirect.eu
Ach, diene Jeroen preekt enkel wat hem zint. Luister al jaar en dag naar Nerdland en ook daar is het vant zelfste.Gisteren tijdens WTAA met Jeroen Baert hadden ze het kort nog eens over crypto. Jeroen, toch geen cryptoleek beweerde dat je, weliswaar via een aantal omwegen elke cryptomunt in geld kunt omzetten, maar ging mee in de conclusie van Alex en Andries dat je er bijna niks van kunt kopen buiten rechtstreeks een Tesla bij Musk. Dat is toch je rijnste onzin ? Stel dat ik 5 bitcoins verkoop en het geld via paypal op mijn bankrekening gestort krijg. De fiscus zal wel eens komen kijken en wss een graantje meepikken, maar het staat me toch vrij om met dat geld eender wat te kopen ? Al zijn mijn centen via Doge of eender welke andere token naar bvb bitcoin omgezet en zo op mijn rekening terecht gekomen. Van waar dan toch bij die bewering blijven dat je bitcoin winst enkel virtueel is ?
luisteren vanaf
en zeker vanaf 01:59:00
Hier staat toch dat hij bezitter is van een bescheiden aantal bitcoins en in de WTAA episode zegt ie dat ie een hodler is.Ach, diene Jeroen preekt enkel wat hem zint. Luister al jaar en dag naar Nerdland en ook daar is het vant zelfste.
Ik veronderstel dat hij gewoon telkens de boot gemist heeft.
In Nerdland toch paar keer gezegd van als ik bitcoins heb, wat voor alle duidelijkheid niet is. Dusja wat gij heeft weet alleen hij.Hier staat toch dat hij bezitter is van een bescheiden aantal bitcoins en in de WTAA episode zegt ie dat ie een hodler is.
VRT MAX
radio1.be
Dat lijkt me nu niet de boot missen. Of hij heeft ze tegen premium prijs gekocht.
Of hij bedoeld satoshi da kan ook lol
Op de site van dogecoin staat toch een hele resem winkels waar je rechtstreeks met doge kan betalen?Gisteren tijdens WTAA met Jeroen Baert hadden ze het kort nog eens over crypto. Jeroen, toch geen cryptoleek beweerde dat je, weliswaar via een aantal omwegen elke cryptomunt in geld kunt omzetten, maar ging mee in de conclusie van Alex en Andries dat je er bijna niks van kunt kopen buiten rechtstreeks een Tesla bij Musk. Dat is toch je rijnste onzin ? Stel dat ik 5 bitcoins verkoop en het geld via paypal op mijn bankrekening gestort krijg. De fiscus zal wel eens komen kijken en wss een graantje meepikken, maar het staat me toch vrij om met dat geld eender wat te kopen ? Al zijn mijn centen via Doge of eender welke andere token naar bvb bitcoin omgezet en zo op mijn rekening terecht gekomen. Van waar dan toch bij die bewering blijven dat je bitcoin winst enkel virtueel is ?
luisteren vanaf
en conclusie vanaf 02:02:00
Wa een awkward conversatieGisteren tijdens WTAA met Jeroen Baert hadden ze het kort nog eens over crypto. Jeroen, toch geen cryptoleek beweerde dat je, weliswaar via een aantal omwegen elke cryptomunt in geld kunt omzetten, maar ging mee in de conclusie van Alex en Andries dat je er bijna niks van kunt kopen buiten rechtstreeks een Tesla bij Musk. Dat is toch je rijnste onzin ? Stel dat ik 5 bitcoins verkoop en het geld via paypal op mijn bankrekening gestort krijg. De fiscus zal wel eens komen kijken en wss een graantje meepikken, maar het staat me toch vrij om met dat geld eender wat te kopen ? Al zijn mijn centen via Doge of eender welke andere token naar bvb bitcoin omgezet en zo op mijn rekening terecht gekomen. Van waar dan toch bij die bewering blijven dat je bitcoin winst enkel virtueel is ?
luisteren vanaf
en conclusie vanaf 02:02:00

met mijn shitcoins (poocoin, wenmoon, dogemoon) sta ik op dit moment rond 2k winstIdd, doe mijn portefeuille open en maar één groen dingske![]()

JELOUSmet mijn shitcoins (poocoin, wenmoon, dogemoon) sta ik op dit moment rond 2k winst
![]()
ik heb gegoogled achter een meme, nie zelf geschreven. Mijn engels is zo goed als mijn keuze in shitcoins.JELOUS
Geef daar eens wat meer uitleg bij? Ik kan dat eigenlijk moeilijk geloven. Ik heb al overschrijvingen van +10k euro gedaan met hun.probeer eerst maar een bank te vinden die uw geld wilt aanvaarden. Vorige week een stuk willen uitcashen via Argenta. Ik heb hen de nodige documentatie van de oorsprong van het geld bezorgd. Wilden het niet aanvaarden.