Crypto - Nieuws en algemene discussie

Neem een stuk of 10 miljoen van zulke mannetjes en ge hebt uw doge pump. Echt een waar feest voor de whales die hun stash constant aan het drip feeden zijn wss.

En dan heb je de mensen die erin gaan met gans hun spaarboek. Al verschillende mensen gehad die mij een bericht sturen dat ze niet weten hoe ze doge moeten kopen. Die mensen wouden in het verleden in de verste verte niks weten van crypto en nu opeens willen ze doge kopen. Lijkt mij wel dat je nu gaat moeten beginnen oppassen dat de top niet al bereikt is. Of "this time is different"?

En de nonkel gerards die nog niet bezig zijn met de materie zullen wel volgen eens dit op de markt en media komt :biglaugh:

Gisteren tijdens WTAA met Jeroen Baert hadden ze het kort nog eens over crypto. Jeroen, toch geen cryptoleek beweerde dat je, weliswaar via een aantal omwegen elke cryptomunt in geld kunt omzetten, maar ging mee in de conclusie van Alex en Andries dat je er bijna niks van kunt kopen buiten rechtstreeks een Tesla bij Musk. Dat is toch je rijnste onzin ? Stel dat ik 5 bitcoins verkoop en het geld via paypal op mijn bankrekening gestort krijg. De fiscus zal wel eens komen kijken en wss een graantje meepikken, maar het staat me toch vrij om met dat geld eender wat te kopen ? Al zijn mijn centen via Doge of eender welke andere token naar bvb bitcoin omgezet en zo op mijn rekening terecht gekomen. Van waar dan toch bij die bewering blijven dat je bitcoin winst enkel virtueel is ?

luisteren vanaf

en zeker vanaf 01:59:00
en conclusie vanaf 02:02:00

Laatst bewerkt:
Gisteren tijdens WTAA met Jeroen Baert hadden ze het kort nog eens over crypto. Jeroen, toch geen cryptoleek beweerde dat je, weliswaar via een aantal omwegen elke cryptomunt in geld kunt omzetten, maar ging mee in de conclusie van Alex en Andries dat je er bijna niks van kunt kopen buiten rechtstreeks een Tesla bij Musk. Dat is toch je rijnste onzin ? Stel dat ik 5 bitcoins verkoop en het geld via paypal op mijn bankrekening gestort krijg. De fiscus zal wel eens komen kijken en wss een graantje meepikken, maar het staat me toch vrij om met dat geld eender wat te kopen ? Al zijn mijn centen via Doge of eender welke andere token naar bvb bitcoin omgezet en zo op mijn rekening terecht gekomen. Van waar dan toch bij die bewering blijven dat je bitcoin winst enkel virtueel is ?

luisteren vanaf

Ach, diene Jeroen preekt enkel wat hem zint. Luister al jaar en dag naar Nerdland en ook daar is het vant zelfste.

Ik veronderstel dat hij gewoon telkens de boot gemist heeft.

Ach, diene Jeroen preekt enkel wat hem zint. Luister al jaar en dag naar Nerdland en ook daar is het vant zelfste.

Ik veronderstel dat hij gewoon telkens de boot gemist heeft.
Hier staat toch dat hij bezitter is van een bescheiden aantal bitcoins en in de WTAA episode zegt ie dat ie een hodler is.

:)

Dat lijkt me nu niet de boot missen. Of hij heeft ze tegen premium prijs gekocht.
Of hij bedoeld satoshi da kan ook lol

Hier staat toch dat hij bezitter is van een bescheiden aantal bitcoins en in de WTAA episode zegt ie dat ie een hodler is.

:)

Dat lijkt me nu niet de boot missen. Of hij heeft ze tegen premium prijs gekocht.
Of hij bedoeld satoshi da kan ook lol
In Nerdland toch paar keer gezegd van als ik bitcoins heb, wat voor alle duidelijkheid niet is. Dusja wat gij heeft weet alleen hij.

Maar zijn manier van afbreken van alles wat hem niet aanstaat begint me wat te storen, in het begin was dit nog grappig.

luisteren vanaf

Op de site van dogecoin staat toch een hele resem winkels waar je rechtstreeks met doge kan betalen?

Met een visakaart is dat toch redelijk simpel? Ge vraagt u via Binance (of Crypto.com of whatever) een visa kaart aan en ge kunt betalen met crypto zonder dat het via uw bank moet gaan.
Natuurlijk wanneer het gaat over een huis kopen, of een auto kopen, met crypto, dan wordt het al moeilijker.

Ge kunt het ook gaan opmaken op goksites of zo :biglaugh:
Zit hier net te kijken naar een (game) streamer op twitch (trainwreck) die net 20k dollars aan btc er door gejaagd heeft op 15 min op shark slots :oink:

luisteren vanaf

Wa een awkward conversatie :laugh:
Ze beginnen over crypto maar uiteindelijk eindigt hij telkens met te zeggen "jamaar kweet er niets over hoor".
Waarom begin je er dan over? Zwijgt dan.

Idd, doe mijn portefeuille open en maar één groen dingske :laugh:
met mijn shitcoins (poocoin, wenmoon, dogemoon) sta ik op dit moment rond 2k winst :shutup:

yes-envy-me-be-jelous-of-my-bounty.jpg

probeer eerst maar een bank te vinden die uw geld wilt aanvaarden. Vorige week een stuk willen uitcashen via Argenta. Ik heb hen de nodige documentatie van de oorsprong van het geld bezorgd. Wilden het niet aanvaarden.
Geef daar eens wat meer uitleg bij? Ik kan dat eigenlijk moeilijk geloven. Ik heb al overschrijvingen van +10k euro gedaan met hun.

Terug
Bovenaan