@Crashtestdummy is een trend gestart. Iedereen hier in het topic aan de cummies!![]()
En zelf heeft em ze dan verkocht!
Voor het zingen de kerk verlaten, ja!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Crashtestdummy is een trend gestart. Iedereen hier in het topic aan de cummies!![]()
Je initiële aankoop zal altijd EUR -> crypto zijn, daarna om het even met het minst aantal transactie feesHoe kopen/verhandelen jullie meestal? Is dat crypto VS crypto of crypto VS munt (EUR, USD)
kalf dak ben, kon al 100k € gehad hebbenEn zelf heeft em ze dan verkocht!
Voor het zingen de kerk verlaten, ja!
hun charts worden met praktisch iedere startup coin gebruiktkzit nu rond de 16k $En, hoe zit het ermee?
->
Momenteel 68%

Ik had nog 55 euro vrijstaan en heb je gevolgd in ODIN. Mijn nieuwe goeroe!kalf dak ben, kon al 100k € gehad hebben
ohja, met poocoin bennek nu toch ook al verdubbeld op een paar dagen tijd, tal ook ne klepper zijnhun charts worden met praktisch iedere startup coin gebruikt
kheb wenmoon geswitched voor ODIN
kzit nu rond de 16k $
dus da zal rond de 0,35 btc zijn. een stijging van meer dan 100% sinds mijn post![]()
Euh, effkes mijn eigen indekken:Ik had nog 55 euro vrijstaan en heb je gevolgd in ODIN. Mijn nieuwe goeroe!

Niemand hier die zou geloven dat je een financieel adviseur bent hoorEuh, effkes mijn eigen indekken:
Ik ben geen financieel adviseur en als ge geld verliest met mijn posts ist uw eigen domme schuld!![]()

Dat is het echt met die coins. Het enige wat je moet doen is gokken en hopen dat genoeg andere apen gokken op hetzelfde muntje. En dan snel genoeg van de trein terug afstappen.Crashtestdummy: beroep: Shitcoin advisor![]()

Bon mijn cummies verkocht. 0.2 BNB winst op een inleg van 0.05 BNB is niet slecht![]()

Hmm, mijn cummies staan er nu nog altijd op precies. Ik dacht dat dat quasi instant was die swaps op Binance chain?
Edit , nu is het gelukt, mijnen eerste swap was niet doorgegaan om één of andere reden![]()

waar koop ik Odin? Ik zit nu te proberen op pancakeswap maar ik krijg altijd een error "INSUFFICIENT OUTPUT AMOUNT"Ik had nog 55 euro vrijstaan en heb je gevolgd in ODIN. Mijn nieuwe goeroe!
Edit 125 euro. +600%Verrader!
Hier al 103 euro van mijn 20 euro. Ik hodl gewoon tegen beter weten in![]()

Slippage op 15% zetten of uw BNB verhogenwaar koop ik Odin? Ik zit nu te proberen op pancakeswap maar ik krijg altijd een error "INSUFFICIENT OUTPUT AMOUNT"