Gonzo the Great
Active member
Nu de cliffhanger, terug een correctie of al business as usual?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn die grafieken op dezelfde schaal (zowel x- als y-as)?
Ik ga alleszins ook serieus bijkopen na een zware crash en er dan weer een paar jaar niet naar kijken.
Waarschijnlijk niet maar who cares? Crypto is altijd al cyclisch geweest, waarom zou het nu anders zijn?
Als je het cyclisch bekijkt dan moet je het aantal maanden na halvening ook in acht nemen, als je dat doet moet de grote blowoff top nog komen. Die verwacht ik pas dit najaar.Waarschijnlijk niet maar who cares? Crypto is altijd al cyclisch geweest, waarom zou het nu anders zijn? Er is een sterke bull market van een aantal maanden/jaar en dan crasht alles inneens (de accumulatieperiode voor degene die het aandurven) tot de volgende btc halvening.
Ik steek er sowieso niet veel geld in. een kleine 100 euro op dit moment. Komende van mijn CRO cashback.Ja ok, maar ik bedoel om er nu na de grote gains veel geld in te zwieren![]()
Cummies 0.0045![]()
0,00220,0022
Ge deed crashtestdummy bijna hart aanval krijgen
Idd, heeft zelfs op 0,005 gestaan daarnet.hmm ja coinmarketcap beweegt precies niet zo snel mee.
zowel mijn blockfolio als poocoin staan 0.0042 nu
-20%, niks speciaals toch in cryptoland, zeker niet na zo een stijging..Doge ook terug aan het landen precies en het is geen maanlanding.
We kunnen enkel hopen dat het (Doge) totaal crasht en salt is real.-20%, niks speciaals toch in cryptoland, zeker niet na zo een stijging..
Als je het cyclisch bekijkt dan moet je het aantal maanden na halvening ook in acht nemen, als je dat doet moet de grote blowoff top nog komen. Die verwacht ik pas dit najaar.
Ikzelf overweeg nog niet om te verkopen. Ik vind dat dit nog allemaal veel te braafjes aanvoelt.
Uiteraard spreek ik enkel voor BTC. Niet voor de gemidddelde shitcoin.
Neen, op zich niet. Maar de hele 4/20 "hype" heeft, zacht uitgedrukt, toch niet echt gebracht wat sommigen ervan verwacht hadden.-20%, niks speciaals toch in cryptoland, zeker niet na zo een stijging..
Aangekondigde pumps werken niet, meestal is de pump dan al eerder gebeurd.Neen, op zich niet. Maar de hele 4/20 "hype" heeft, zacht uitgedrukt, toch niet echt gebracht wat sommigen ervan verwacht hadden.
Laat ze maar gaanZelf de scaling buiten beschouwing gelaten (die niet genormaliseerd is aan % stijging) zie je zo ook al met het blote oog dat de slope van de 2019 2021 graph totaal niet overeenkomt met het parabolische verloop op de piek van de voorgaande cycli.Ik ga het niet eens lezen/bekijken maar dit is toch wel peak hype. Ik ben redelijk bearish nu
En:
![]()
Ik ga wel terugkopen binnen een jaar als alles goed gecrashed is.