Crypto - Nieuws en algemene discussie

Zijn die grafieken op dezelfde schaal (zowel x- als y-as)?
Ik ga alleszins ook serieus bijkopen na een zware crash en er dan weer een paar jaar niet naar kijken.

Waarschijnlijk niet maar who cares? Crypto is altijd al cyclisch geweest, waarom zou het nu anders zijn? Er is een sterke bull market van een aantal maanden/jaar en dan crasht alles inneens (de accumulatieperiode voor degene die het aandurven) tot de volgende btc halvening.

Waarschijnlijk niet maar who cares? Crypto is altijd al cyclisch geweest, waarom zou het nu anders zijn?

Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik heb tot nog toe echter nog niet de extreme toestanden gezien die voorafgaan aan de crash, toch zeker niet in BTC zelf. Dus als die grafieken een beetje willekeurig bij elkaar gesmeten zijn, zegt dat helemaal niets over de nabije toekomst en had je ze evengoed niet kunnen posten.

Dat er vroeg of laat een serieuze crash komt ben ik met je eens. Maar wanneer dat zal zijn, en hoe serieus dat zal zijn, dat durf ik niet zeggen.

Waarschijnlijk niet maar who cares? Crypto is altijd al cyclisch geweest, waarom zou het nu anders zijn? Er is een sterke bull market van een aantal maanden/jaar en dan crasht alles inneens (de accumulatieperiode voor degene die het aandurven) tot de volgende btc halvening.
Als je het cyclisch bekijkt dan moet je het aantal maanden na halvening ook in acht nemen, als je dat doet moet de grote blowoff top nog komen. Die verwacht ik pas dit najaar.

Ikzelf overweeg nog niet om te verkopen. Ik vind dat dit nog allemaal veel te braafjes aanvoelt.

Uiteraard spreek ik enkel voor BTC. Niet voor de gemidddelde shitcoin.

Als je het cyclisch bekijkt dan moet je het aantal maanden na halvening ook in acht nemen, als je dat doet moet de grote blowoff top nog komen. Die verwacht ik pas dit najaar.

Ikzelf overweeg nog niet om te verkopen. Ik vind dat dit nog allemaal veel te braafjes aanvoelt.

Uiteraard spreek ik enkel voor BTC. Niet voor de gemidddelde shitcoin.

Ook in vorige bullrun zijn er mindere periodes geweest, in mei/juni verdubbelde de prijs om dan met meer 1/3 te zakken, en heeft het tot in augustus geduurd om weer boven de $3000 uit te komen.

Ik ga het niet eens lezen/bekijken maar dit is toch wel peak hype. Ik ben redelijk bearish nu
En:

cycles.png

Ik ga wel terugkopen binnen een jaar als alles goed gecrashed is.
Zelf de scaling buiten beschouwing gelaten (die niet genormaliseerd is aan % stijging) zie je zo ook al met het blote oog dat de slope van de 2019 2021 graph totaal niet overeenkomt met het parabolische verloop op de piek van de voorgaande cycli.

Have fun staying poor while I'll bet more.

ETH/BTC please pump to 0.08 :bow:

Aangezien ik een (toch voor mij) redelijk bedrag in coins heb steken wil ik deze nu naar m'n Ledger overzetten.
Is het dan nog mogelijk om te staken ? Ik zie op de site van Ledger dat dit blijkbaar mogelijk is maar ik vind de uitleg niet helemaal duidelijk.
Zijn er nog mensen hier die dat doen ? Ik heb op Binance 80% van m'n portefeuille in staking zitten.

Terug
Bovenaan