Crypto - Nieuws en algemene discussie

Een vraagje. Ik heb geld gezet op een achttal verschillende coins. Wanneer incasseer je het best en hoeveel haal je af? Halen jullie enkel van de coins die winst genereren? Bij eth had ik op een bepaalde moment bijna 700€ winst en bij andere had ik verlies. Tot eergisteren had ik een winst van bijna 800€, is gisteren zelfs gezakt tot 15€ En nu nog ongeveer 150€ winst.

Eigenlijk kijk je best enkele maanden niet naar je wallet of deze thread.
Een hoop minder stress :)
Bwa ik vind deze thread wel handig. Als er iets gebeurt in Cryptoland weet je meteen en je moet niet constant stressen over grafiekjes. Al het grote nieuws wordt hier toch gepost.

Gebaseerd op?

Diepste dat BTC kan zakken is blijkbaar 0. Das wel heel diep :tongue:
Op basis van de 200 week moving average die momenteel op 16k ligt.
Kans is wel heel klein. Maar ze is er wel :S
Ik heb die info van een trader die er vaker wel op zit dan niet. (zegt ook wel dat de kans klein is)

Laatst bewerkt:

Edit : Lol 2 minuten nadat dit via Matt Wallace zijn retweets viraal gaat gaan de balken van doge uit mijn monitor beeld :D

Laatst bewerkt:
Op basis van de 200 week moving average die momenteel op 16k ligt.
Kans is wel heel klein. Maar ze is er wel :S
Ik heb die info van een trader die er vaker wel op zit dan niet. (zegt ook wel dat de kans klein is)
Mij lijkt dat scenario helemaal niet zo onlogisch. Cryptomarkten bewegen in extremen. Dat zagen we in 2017, we hebben het de laatste maanden opnieuw gezien. Als het sentiment keert en de bullmarket een halt toegeroepen wordt, verwacht ik niet anders dan dat de koers weer exponentieel naar omlaag duikt. 21k is dan helemaal niet ondenkbaar, net zoals 10k voor mij evenzeer niet ondenkbaar is. Niemand had in 2017 verwacht dat BTC zo diep als 3k zou zakken, dus waarom zou het nu anders zijn.

Ik zeg hiermee niet dat het zo zal zijn. Ik ben bescheiden genoeg om geen uitspraken of voorspellingen te doen over de koers van eender welke asset. Maar zo'n scenario uitsluiten kan je nooit.

Niks is onmogelijk, uiteindelijk is die 21K de prijs van 6 maand geleden. Stel dat de aandelenmarkt plots crasht ofzo, dan zou BTC ook de dieperik kunnen ingaan, zoals met die covid dump in 2020.

Damn, net een deel van mijn cummies verkocht omdat ik dacht dat het nog dieper ging zakken door BTC en nu stijgen ze. Damn... Is weer hetzelfde scenario als 2 weken geleden. Sell low buy high :/

Niks is onmogelijk, uiteindelijk is die 21K de prijs van 6 maand geleden. Stel dat de aandelenmarkt plots crasht ofzo, dan zou BTC ook de dieperik kunnen ingaan, zoals met die covid dump in 2020.
Unlikely. Hopen op 21k is teveel van het goede. We hebben net een 30-35% drop gezien. Perfecte instapmoment voor zijn die meer exposure willen aan BTC.

Onthou dit moment voor wanneer no-coiners volgend jaar afkomen dat we met onze crypto winsten gewoon 'heel veel geluk' gehad hebben.

Damn, net een deel van mijn cummies verkocht omdat ik dacht dat het nog dieper ging zakken door BTC en nu stijgen ze. Damn... Is weer hetzelfde scenario als 2 weken geleden. Sell low buy high :/

Unlikely. Hopen op 21k is teveel van het goede. We hebben net een 30-35% drop gezien. Perfecte instapmoment voor zijn die meer exposure willen aan BTC.

Onthou dit moment voor wanneer no-coiners volgend jaar afkomen dat we met onze crypto winsten gewoon 'heel veel geluk' gehad hebben.
Liever niet, ik zie ook niet graag mijn portfolio 70% in waarde crashen :) Ik zou niet panicsellen maar zou er toch efkes niet goed van zijn.

Laatst bewerkt:
Het is wel een goei teken dat CR zo goed gaat. één van de weinige.
Als dat bij den groten hoop in't oog schiet..
TO THE MOON

Terug
Bovenaan