Als dit waar is zorg ik persoonlijk voor een oosterse massage met kruidenolie voor uw linkerteelbal.done, binnen 3 uur moeten we boven de 0.10 staan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als dit waar is zorg ik persoonlijk voor een oosterse massage met kruidenolie voor uw linkerteelbal.done, binnen 3 uur moeten we boven de 0.10 staan.
is da zo met er op stappen enal?Als dit waar is zorg ik persoonlijk voor een oosterse massage met kruidenolie voor uw linkerteelbal.
Ik vermoed met hot stones ...is da zo met er op stappen enal?

yup, zo:is da zo met er op stappen enal?
Ik denk dat Elon de dump versneld heeft. Anders was het wellicht een traag en pijnlijk proces en zou BTC ook uiteindelijk naar 42K gezakt zijn, bepaalde technicals gaven dat ook al aan dat dat kon gebeuren.Om eerlijk te zijn, denk ik dat als Elon er niet was. Hadden we al een bear market in maart. Maar door de aankondiging van Elon is dit verlengd geweest. Dus eigenlijk moeten we hem ook deels dankbaar zijn. Dat hij Doge aanspoort als DE coin is vermoedelijk omdat hij daar coins van gekocht heeft, dit is zeker NOT done, maar hoe zou je zelf zijn. We zullen zien wat de toekomst bepaalt.
Nope. Dat maak jij ervan.Ok, timestamp bij deze: Bitcoin hoger volgens jou op 17/05/2022.
Mooie lijst voor long term, maar op dit moment zou ikzelf niets bijkopenBeyond Gaming-cryptocurrency-consultancy:
'Ik heb nog euro's versluisd naar mijn Binance-account. Laat ik de euro's daar ongemoeid of koop ik iets aan?
Als ik iets aankoop, wat?'
Portefeuille momenteel:
- ETH 30%
- ADA 15%
- BTC 30%
- DOT 10%
- ADA 5%
- LTC 5%
- LINK 5%
Tis de eerste dag in 4 dagen dat alles weer in groen komt en stijgt.

Denk dat het ondertussen al wat te laat is om nu nog geld in de hondencoins te steken. Het risico voelt voor mij op dit moment disproportioneel veel hoger dan de potentiële winst.

Ik ben zelf grote fan van kleine coins maar de grote winsten zijn daar m.i. vooral te halen als je er vroeg bij bent. Zou je op dit moment nog steeds SHIB kopen?Hangt ervan af de welke, er is altijd wel ergens eentje waar wat valt te scharrelen met weinig inleg.
Ik heb voor 2biljoen $ASS en 5 miljoen $SHIB elks +- 25 euro betaald.
Ik ga er geen pijn aan hebben mocht ik daar verlies op doen
Gestart met 300 euro anderhalve maand geleden, en momenteel op 750 en grotendeels door de shitty ones, niet van de lange termijn stuff![]()
Mocht ik er geen gehad hebben zou ik er de voorbije dagen wel voor een 25 euro gekocht hebben jaIk ben zelf grote fan van kleine coins maar de grote winsten zijn daar m.i. vooral te halen als je er vroeg bij bent. Zou je op dit moment nog steeds SHIB kopen?
Portefeuille momenteel:
- ETH 30%
- ADA 15%
- BTC 30%
- DOT 10%
- ADA 5%
- LTC 5%
- LINK 5%

Je hebt niet alleen de pump/dump en lange termijn he, er zit daar nog ruimte tussen$ASS en $SHIB zijn geen long-term projecten, en die hebben hun pump al gehad.