Crypto - Nieuws en algemene discussie

Om eerlijk te zijn, denk ik dat als Elon er niet was. Hadden we al een bear market in maart. Maar door de aankondiging van Elon is dit verlengd geweest. Dus eigenlijk moeten we hem ook deels dankbaar zijn. Dat hij Doge aanspoort als DE coin is vermoedelijk omdat hij daar coins van gekocht heeft, dit is zeker NOT done, maar hoe zou je zelf zijn. We zullen zien wat de toekomst bepaalt.

Om eerlijk te zijn, denk ik dat als Elon er niet was. Hadden we al een bear market in maart. Maar door de aankondiging van Elon is dit verlengd geweest. Dus eigenlijk moeten we hem ook deels dankbaar zijn. Dat hij Doge aanspoort als DE coin is vermoedelijk omdat hij daar coins van gekocht heeft, dit is zeker NOT done, maar hoe zou je zelf zijn. We zullen zien wat de toekomst bepaalt.
Ik denk dat Elon de dump versneld heeft. Anders was het wellicht een traag en pijnlijk proces en zou BTC ook uiteindelijk naar 42K gezakt zijn, bepaalde technicals gaven dat ook al aan dat dat kon gebeuren.

Beyond Gaming-cryptocurrency-consultancy:

'Ik heb nog euro's versluisd naar mijn Binance-account. Laat ik de euro's daar ongemoeid of koop ik iets aan?
Als ik iets aankoop, wat?'

Portefeuille momenteel:
  • ETH 30%
  • ADA 15%
  • BTC 30%
  • DOT 10%
  • ADA 5%
  • LTC 5%
  • LINK 5%

Beyond Gaming-cryptocurrency-consultancy:

'Ik heb nog euro's versluisd naar mijn Binance-account. Laat ik de euro's daar ongemoeid of koop ik iets aan?
Als ik iets aankoop, wat?'

Portefeuille momenteel:
  • ETH 30%
  • ADA 15%
  • BTC 30%
  • DOT 10%
  • ADA 5%
  • LTC 5%
  • LINK 5%
Mooie lijst voor long term, maar op dit moment zou ikzelf niets bijkopen :) Tis de eerste dag in 4 dagen dat alles weer in groen komt en stijgt.

Eventueel nog:

$MATIC
$SOL

Niet via Binance:

$OMI
$OXY

Shitcoins als dat je ding is :)

$ASS
$SHIB

Laatst bewerkt:
Denk dat het ondertussen al wat te laat is om nu nog geld in de hondencoins te steken. Het risico voelt voor mij op dit moment disproportioneel veel hoger dan de potentiële winst.

Denk dat het ondertussen al wat te laat is om nu nog geld in de hondencoins te steken. Het risico voelt voor mij op dit moment disproportioneel veel hoger dan de potentiële winst.

Hangt ervan af de welke, er is altijd wel ergens eentje waar wat valt te scharrelen met weinig inleg.
Ik heb voor 2biljoen $ASS en 5 miljoen $SHIB elks +- 25 euro betaald.

Ik ga er geen pijn aan hebben mocht ik daar verlies op doen :)

Gestart met 300 euro anderhalve maand geleden, en momenteel op 750 en grotendeels door de shitty ones, niet van de lange termijn stuff :)

Hangt ervan af de welke, er is altijd wel ergens eentje waar wat valt te scharrelen met weinig inleg.
Ik heb voor 2biljoen $ASS en 5 miljoen $SHIB elks +- 25 euro betaald.

Ik ga er geen pijn aan hebben mocht ik daar verlies op doen :)

Gestart met 300 euro anderhalve maand geleden, en momenteel op 750 en grotendeels door de shitty ones, niet van de lange termijn stuff :)
Ik ben zelf grote fan van kleine coins maar de grote winsten zijn daar m.i. vooral te halen als je er vroeg bij bent. Zou je op dit moment nog steeds SHIB kopen?

Deze site is handig om de shitcoins te tracken en er als de kippen bij te zijn als ze beschikbaar worden gesteld.

Let wel op want veel van die coins zijn scams, doe zelf je onderzoek.

SOL en VET is mss niet slecht om een beetje van te hebben in je portfolio.
MATIC staat wel hoog nu, ik zou wachten op een dip eventueel.

$ASS en $SHIB zijn geen long-term projecten, en die hebben hun pump al gehad.

Trouwens niemand weet of het nu goed is om in te stappen of niet. BTC en de rest staan nog altijd lager dan een week geleden maar hoger dan gisteren. Het is mogelijk dat het nog verder daalt maar voor hetzelfde geld was de dip gisteren bereikt

Ik ben zelf grote fan van kleine coins maar de grote winsten zijn daar m.i. vooral te halen als je er vroeg bij bent. Zou je op dit moment nog steeds SHIB kopen?
Mocht ik er geen gehad hebben zou ik er de voorbije dagen wel voor een 25 euro gekocht hebben ja
Bijkopen neen, want ik doe maar dat bedrag op aan die soort coins.

$ASS en $SHIB zijn geen long-term projecten, en die hebben hun pump al gehad.
Je hebt niet alleen de pump/dump en lange termijn he, er zit daar nog ruimte tussen ;)

Het is niet mijn bedoeling van 25 euro 25000 te maken op korte termijn, en tis ook niet op voorhand mijn bedoeling die jaren te holden.
Winst is winst, als is het maar minimaal.
En zolang IK me er mee amuseer zonder mijn vingers te branden naar MIJN leefnorm toe, das belangerijkste.

Koop gewoon cummies daar zit minste nog iets achter. Voor die andere shitcoins moet je gewoon snel zijn voor de pump en dump.

Kameraad van mij heeft op een week 4k verdiend door klein bedrag in promise te steken. Maar daar moet je volgens mij al veel geluk voor hebben. Is puur gokken dat inzetten op die shitcoins.

Terug
Bovenaan