Crypto - Nieuws en algemene discussie

Je kant perfect anoniem bitcoins verkopen voor cash via een Bitcoin ATM. Hieronder een filmpje van hoe dit werkt:

Zo'n ATM van Shitcoinsclub is bijvoorbeeld in Antwerpen te vinden.
Dus als je totaal geen risico wil lopen, haal je die 20-30k gewoon cash af en betaal je in winkels alles cash vanaf dat moment. :p
Als de machine niet genoeg kan uitbetalen, kan je later terugkomen om met je QR code de rest af te halen. Ze zeggen zelf dat het volledig anoniem is indien gewenst. Je betaalt wel een premium t.o.v. exchanges, dus check wel eerst dat die niet te hoog is. Anders kan je beter gewoon belastingen betalen.
En 20k afhalen.. wat gaat ge er mee doen? Op de bank zetten? Ah nee wacht 🙃 :D

Je kant perfect anoniem bitcoins verkopen voor cash via een Bitcoin ATM. Hieronder een filmpje van hoe dit werkt:

Zo'n ATM van Shitcoinsclub is bijvoorbeeld in Antwerpen te vinden.
Dus als je totaal geen risico wil lopen, haal je die 20-30k gewoon cash af en betaal je in winkels alles cash vanaf dat moment. :p
Als de machine niet genoeg kan uitbetalen, kan je later terugkomen om met je QR code de rest af te halen. Ze zeggen zelf dat het volledig anoniem is indien gewenst. Je betaalt wel een premium t.o.v. exchanges, dus check wel eerst dat die niet te hoog is. Anders kan je beter gewoon belastingen betalen.
Volgens mij moet je je identiteitskaart in zo'n atm steken alvorens je kan cashen. En stelt u voor dat je daar een dag lang staat 50 euro briefkes uithalen (alst nie meer is dan een dag). Tzal niet opvallen :LOL:

Ge kunt ook met een Binance visa kaart gewoon geld uit de muur halen, wel gelimiteerd tot 290 euro per dag. Misschien valt dat op den duur ook op als je alle dagen 290 euro afhaalt gedurende een paar maand :) In hoeverre de staat dat dan weet, weet ik niet. Niet erg praktisch natuurlijk.
Als ge op Binance uw euro's casht, kunt ge die euro's ook afhalen daarmee , de kaart ondersteunt zowel euro als crypto.

Ge betaalt dan ne fee van 1.8 euro ofzo wel.

Als je een beetje zoekt, is het niet moeilijk om quasi alles online te kopen met bitcoins.
Het zijn enkel de vaste en grote uitgaven waarvoor ge via de bankrekening moet gaan. Bijvoorbeeld als ge een appartement wilt kopen of uw huis wilt afbetalen, of voor uw vaste kosten (water & elektriciteit). Boodschappen kan je met een visa kaart doen. Ge krijgt dan zelfs cashback in BNB :)

Ge kunt ook met een Binance visa kaart gewoon geld uit de muur halen, wel gelimiteerd tot 290 euro per dag. Misschien valt dat op den duur ook op als je alle dagen 290 euro afhaalt gedurende een paar maand :) In hoeverre de staat dat dan weet, weet ik niet. Niet erg praktisch natuurlijk.
Als ge op Binance uw euro's casht, kunt ge die euro's ook afhalen daarmee , de kaart ondersteunt zowel euro als crypto.

Beter nog. Kunt uw boodschappen/restaurants/reizen ermee betalen en 3% cashback krijgen in BNB.
Edit: zoals je zelf ook al weet dus :)

Meestal wordt zo'n kaart al heel snel geblokkeerd als je meerdere afhalingen doet na elkaar.

Ik had overlaatst ook iets vernomen over https://shopping.io/ , waar ge een soort wallet aanmaakt en ge kunt betalen met crypto op verschillende websites. Die token staat wel op nog niet veel exchanges (kunt er wel via Uniswap en 1INCH aangeraken). Helaas is die token net x4 gegaan de laatste dagen, dus het is ook geen goed moment om er nu in te investeren, denk ik.

Er zijn ook websites waar ge goud- en zilverstaven kan kopen met bitcoin/crypto. Maar dan zit je natuurlijk met die staven. Dan kan je ze evengoed in crypto houden, kan je er nog dingen mee kopen...

Dat is nota bene mijn droom, dat er een crypto komt die stabiel is, aanvaard wordt door iedereen en ook nog eens anoniem is :D
Die roverheid zal het alsmaar moeilijker en moeilijker krijgen om in de mensen hun zakken te graaien.

Siegfried Bracke draait zich om in zijn toekomstig graf.

't Is uiteindelijk toch daarvoor dat bitcoin dient. Om spullen mee te kopen en niet om uit te cashen naar fiatgeld, dat dan na verloop van tijd toch weer zakt in waarde.

Daarmee, tenzij dat we zeer binnenkort een explosieve move gaan zien, denk ik niet dat ik ga cashen. In 2017 had ik zo'n beetje het gevoel op het gegeven moment, toen BTC 16000€ stond, dat ik er begon bang van te worden.

Ik begrijp de zin niet eens.

"safe zit"? Wat bedoel je met veilig zijn? veilig zijn van welke dreiging?
wat bedoel je met "dit niet kunt doen"? De nodige bewijsstukken produceren?

Het is niet omdat je iets aangeeft als diverse inkomsten van 33%, dat de fiscus niet kan zeggen van "die diverse inkomsten, die horen belast te zijn als beroepsinkomsten voor deze redenen".

Bijvoorbeeld:
In de categorie van diverse inkomsten heb je iets specifiek over de meerwaarde op de verkoop van een onroerend goed binnen een bepaalde periode. Deze is belast aan 16,5%. (Voor de volledige uitleg: zelf op te zoeken :p)
Maar dat betekent niet dat de verkoop van een onroerend goed binnen die periode altijd belast is in deze categorie. Dit kan ook belast worden als speculatieve inkomsten (aan 33%) omdat er bepaalde elementen zijn die daarop wijzen of als beroepsinkomsten (marginaal tarief) naargelang de situatie.
Ik bedoel hiermee, ik heb al zodanig veel geëxperimenteerd met crypto op verschillende platformen, smart contracts etc... dat het moeilijk zal zijn om mijn traject 100% te reproduceren.
Als ik de berichten op 4chan lees voel ik mij precies een misdadiger, terwijl ik er niet mee inzit om de meerwaardetaks te betalen. Ik zit er echter wel mee in dat de fiscus niet gaat begrijpen wat ik allemaal heb uitgevreten

Volgens mij moet je je identiteitskaart in zo'n atm steken alvorens je kan cashen. En stelt u voor dat je daar een dag lang staat 50 euro briefkes uithalen (alst nie meer is dan een dag). Tzal niet opvallen :LOL:
Nee hoor, check het filmpje maar. Is volledig anoniem. Dus in plaats van naar een gewone ATM te gaan, ga je naar zo'n ATM als je cash nodig hebt. Voor 20-30k perfect te doen, voor 100k of meer ben je al iets langer bezig natuurlijk. 😁 Maar zelfs dan zie ik het probleem niet, je kan genoeg zaken cash betalen.

En het mag opvallen he, in principe doe je niets verkeerd en dat is ook waarvoor die ATM dient. Er is geen duidelijkheid over de regelgeving en dat is de reden waarom je dit doet. Als er duidelijke regels zijn en je probeert ze te omzeilen ben je wel illegaal bezig, maar dat is niet het geval.

Nee hoor, check het filmpje maar. Is volledig anoniem. Dus in plaats van naar een gewone ATM te gaan, ga je naar zo'n ATM als je cash nodig hebt. Voor 20-30k perfect te doen, voor 100k of meer ben je al iets langer bezig natuurlijk. 😁 Maar zelfs dan zie ik het probleem niet, je kan genoeg zaken cash betalen.

En het mag opvallen he, in principe doe je niets verkeerd en dat is ook waarvoor die ATM dient. Er is geen duidelijkheid over de regelgeving en dat is de reden waarom je dit doet. Als er duidelijke regels zijn en je probeert ze te omzeilen ben je wel illegaal bezig, maar dat is niet het geval.

Gaat gij er dan van uit dat er in zo'n ATM een meervoud zit van 20-30k euro?
Naar het schijnt, moogt ge ook serieuze transactionfees betalen om die machines te gebruiken, waardoor het toch al een stuk minder interessant wordt.

Gaat gij er dan van uit dat er in zo'n ATM een meervoud zit van 20-30k euro?
Naar het schijnt, moogt ge ook serieuze transactionfees betalen om die machines te gebruiken, waardoor het toch al een stuk minder interessant wordt.
Helemaal niet. Heb je het filmpje bekeken? Daar wordt in verteld dat je je geld eender wanneer kan afhalen en in verschillende keren. Het enige wat je daarvoor nodig hebt is je QR code. En de fees die je betaalt zijn idd hoog, maar bijlange geen 33 procent wat je mogelijk aan de fiscus moet betalen als je het op je rekening laat storten.

De zotte tijden zijn weer aangebroken precies. Vorige week 1600 euro in BNB gestoken, is nu 5000 euro waard.

Terug
Bovenaan