Crypto - Nieuws en algemene discussie

iemand die hier geld steekt in dogecoin? :thinking:
Waarom zou je dat nu willen doen? Dat gaat nu toch alleen maar dumpen zoals het al 7 jaar doet.

Dogecoin kopen is een kwestie van timen.
Je koopt dat wanneer het onder de 0.0000003 BTC staat, en je verkoopt het wanneer de waarde 4x gaat.
Als je dogecoin koopt nadat het 4x gegaan is, ben je jezelf arm en sellers rijk aan het maken. Dit is geen rocketscience maar gewoon de chart bekijken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom zou je dat nu willen doen? Dat gaat nu toch alleen maar dumpen zoals het al 7 jaar doet.

Dogecoin kopen is een kwestie van timen.
Je koopt dat wanneer het onder de 0.0000003 BTC staat, en je verkoopt het wanneer de waarde 4x gaat.
Als je dogecoin koopt nadat het 4x gegaan is, ben je jezelf arm en sellers rijk aan het maken. Dit is geen rocketscience maar gewoon de chart bekijken.
Yep. Altijd winst dan als je lang genoeg wacht. Aan 20 sat is dat een superkoop. Op den eerste kleine pump dat het 40 sats doet dan ben ik natuurlijk zo stom om dat al te verkopen. Ik kon hier werkelijk 1-2 BTC gepakt hebben.

Goede raad voor iedereen, blijf weg van Dogecoin op dit moment. Als je het nu koopt is het gewoon gokken, de kans dat je >50% kwijt bent van je geld, is groter dan de kans dat je je geld nog eens verdubbelt.

Laatst bewerkt:
Als Apple begint met crypto dan vliegt de prijs direct omhoog hoor wanneer dat nieuws bekend wordt. BTC zal al pumpen voordat ge het nieuws verneemt.

Denk op de langere termijn dat je meer uit ETH zult halen , hopelijk :p
Jep, ik zou daar echt mijn geld niet insteken long term. Kijk naar de LTC/BTC verhouding van vroeger op de grafiek en vergelijk dat met nu. Ik verwacht dat LTC en BCH binnen een paar jaar zullen verdwenen zijn uit de top 10.

Jep, ik zou daar echt mijn geld niet insteken long term. Kijk naar de LTC/BTC verhouding van vroeger op de grafiek en vergelijk dat met nu. Ik verwacht dat LTC en BCH binnen een paar jaar zullen verdwenen zijn uit de top 10.
Het andere scenario is dat het nog moet pumpen natuurlijk. Veel mensen focussen op de coins die al aan het pumpen zijn, maar dan loop je de koersen achterna. Mij lijkt het geen slecht idee om wat geld in LTC te steken eerlijk gezegd.

Het andere scenario is dat het nog moet pumpen natuurlijk. Veel mensen focussen op de coins die al aan het pumpen zijn, maar dan loop je de koersen achterna. Mij lijkt het geen slecht idee om wat geld in LTC te steken eerlijk gezegd.
LTC is dan ook gewoon een vrij stabiele coin, en wordt al effectief als betaalmiddel gebruikt. Verhouden LTC/BTC is inderdaad wat uit de haak geslagen, maar dat is met bijna elke coin op heden denk ik..

Daarmee dat ik zelf LTC had gekocht. Niet als long-term investment maar omdat het nog moest pumpen :)

Cardano is toch echt heel sterk bezig hé de laatste tijd. Ik vraag mij wel af of het op dit moment verstandig is om er in te stappen, of beter wachten op een dip.

Ik heb een beetje XLM gekocht trouwens. Die staan op dit moment nog niet te duur vergeleken met de andere coins.

Terug
Bovenaan