utolor.
Well-known member
Het is uiteraard niet leuk, maar zo'n ramp vind ik dat ook niet. Je zou vóór een pump moeten kopen en vóór een dump moeten verkopen. En dan heb ik het niet over die korte pump & dumps uiteraard. Je moet gewoon stilletjes aan inkopen wanneer de bull market nog bijlange niet op zijn einde is en stilletjes terug verkopen wanneer de bull market te gek wordt (en dus op zijn einde geraakt). Dan zal je nooit op een exchange moéten zijn op die hectische momenten wanneer alles platligt. Wanneer de exchanges platliggen, ben je toch al te laat om in te kopen/te verkopen. Het beschermt je dus ergens ook om op een verkeerde moment te kopen/verkopen.Maar toch ook vooral slachtoffer van hun eigen nonchalance. Ze hebben 4 jaar de tijd gehad om hun IT infrastructuur omhoog te schalen, en we zitten terug met dezelfde miserie als in 2017. Gaat leuk zijn binnen 3 - 6 maanden.
Ik vind het alleen lastig als ik wil zien wat m'n crypto waard is die ik op de exchange heb staan (wat uiteraard de minderheid van m'n portfolio is). Maar dat hoef ik dan ook weer niet per se op die moment te weten.

Laatst bewerkt:
Afrika is nu niet echt het continent waar veel geld te rapen valt als je het vergelijkt met andere continenten.