Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Maar 65% van de rekenpower zit wel in china.... Ik vind dat een gevaarlijke evolutie.Die enorme hoeveelheid hash power is ook meteen 1 van de sterke punten van Bitcoin hè, dit maakt het quasi onmogelijk om een 51% attack uit te voeren, wat voor een grote veiligheid zorgt.
Nog een tweede nuancering die je kan maken is dat Bitcoin zich niet in een vacuum bevindt. Je moet het eigenlijk vergelijken met de traditionele financiële systemen. Die zijn ook gebouwd op een enorme infrastructuur die veel resources (inclusief stroom) verbruikt. Dus in dat opzicht is Bitcoin niet heel anders.
Er bestaat bv al het Lightning netwerk dat als een tweede laag boven op Bitcoin draait, dat instant payments kan uitvoeren (soort van smart contracts waarbij niet elke transactie direct op de legder moet geschreven worden). Maar tot op heden is dat nog niet echt van de grond gekomen.
Bron?
Is inderdaad een probleem dat in de loop der tijd het zwaartepunt van mining tot enkele gigantische pools is gereduceerdMaar 65% van de rekenpower zit wel in china.... Ik vind dat een gevaarlijke evolutie.
Nu ja die 65% is wel gefragmenteerd over verschillende kleine miners maar do not underestimate the power of the CCP
Ik heb dat destijds ook zonder watermerk gedaan (bij Kraken en bij Coinbase). Moest ik het opnieuw moeten doen, zou ik dat ook met watermerk proberen; maar bon, destijds niet aan gedacht. het is wat het is. Bij de grote exchanges denk ik dat je nog wel vrij safe zit.Ik zie dat er zoveel mensen die sites gebruiken, is er al melding van misbruik geweest?
Met al het nieuws en tech dat nog moet uitkomen voor ADA komende maanden. Zeker.Zou Vechain en Cardano (ADA) dit jaar nog fel kunnen stijgen?
Volgens Legatus gaat ADA ETH beatenZou Vechain en Cardano (ADA) dit jaar nog fel kunnen stijgen?
Beaten kwa wat? De technologie is zowiezo al veel beter.Volgens Legatus gaat ADA ETH beaten

Moet wel zeggen dat veel ADA holders sterke believers zijn.Maar als alle ADA holders even fanatieke believers zijn als Legatus, dan kan de prijs toch alleen maar omhoog gaan?![]()

Moet wel zeggen dat veel ADA holders sterke believers zijn.![]()

Ik zou ze op Yoroi wallet zetten en vandaaruit laten staken. Als ge ze snel snel wilt verkopen als ze poppen zou ik ze op Binance houden.En staan die van mij safe op binance als die echt moesten boomen![]()
Nee hoor. Ik zie dat shillgedrag hier niet graag (op 4chan vind ik dat nog grappig, daar maken ze er echt een sport van), maar als ADA zich écht kan manifesteren ben ik niet te beroerd om mee op de kar te springen en je te feliciteren met je mooie winsten hoor.Bepaalde ETH holders precies beetje geïrriteerd.

Het is zeer moeilijk om online het onderscheid te maken tussen een fanatieke believer en iemand die bij de eerste echte pump meteen casht en de rest laat zitten. Vandaar: do your own research!Maar als alle ADA holders even fanatieke believers zijn als Legatus, dan kan de prijs toch alleen maar omhoog gaan?![]()
Nee hoor. Ik zie dat shillgedrag hier niet graag (op 4chan vind ik dat nog grappig, daar maken ze er echt een sport van), maar als ADA zich écht kan manifesteren ben ik niet te beroerd om mee op de kar te springen en je te feliciteren met je mooie winsten hoor.
Ik vind het op dit moment (!) echter meer een gok dan een investering, en dan vind ik het totaal niet gepast om iemand die overduidelijk niets van research heeft gedaan te willen overtuigen met beloftes van free monies.
Het is zeer moeilijk om online het onderscheid te maken tussen een fanatieke believer en iemand die bij de eerste echte pump meteen casht. Vandaar: do your own research!
blockonomi.com