Crypto - Nieuws en algemene discussie

1 volledige Bitcoin bezitten begint nu echt wel moeilijk te worden voor veel mensen. Historisch :)

Die enorme hoeveelheid hash power is ook meteen 1 van de sterke punten van Bitcoin hè, dit maakt het quasi onmogelijk om een 51% attack uit te voeren, wat voor een grote veiligheid zorgt.

Nog een tweede nuancering die je kan maken is dat Bitcoin zich niet in een vacuum bevindt. Je moet het eigenlijk vergelijken met de traditionele financiële systemen. Die zijn ook gebouwd op een enorme infrastructuur die veel resources (inclusief stroom) verbruikt. Dus in dat opzicht is Bitcoin niet heel anders.

Er bestaat bv al het Lightning netwerk dat als een tweede laag boven op Bitcoin draait, dat instant payments kan uitvoeren (soort van smart contracts waarbij niet elke transactie direct op de legder moet geschreven worden). Maar tot op heden is dat nog niet echt van de grond gekomen.
Maar 65% van de rekenpower zit wel in china.... Ik vind dat een gevaarlijke evolutie.
Nu ja die 65% is wel gefragmenteerd over verschillende kleine miners maar do not underestimate the power of the CCP

Ik zie dat er zoveel mensen die sites gebruiken, is er al melding van misbruik geweest?
Ik heb dat destijds ook zonder watermerk gedaan (bij Kraken en bij Coinbase). Moest ik het opnieuw moeten doen, zou ik dat ook met watermerk proberen; maar bon, destijds niet aan gedacht. het is wat het is. Bij de grote exchanges denk ik dat je nog wel vrij safe zit.

Er zijn wel meer recente voorspellingen van Legatus te vinden die net iets anders uitgedraaid zijn.
Dat betekent natuurlijk niet dat hij er a priori naast zit, maar investeer uw spaarcenten toch niet op basis van wat anonieme goeroe's op het internet beweren. Als dat al te moeilijk is blijf je beter helemaal weg van crypto.

Do your own research.

Bepaalde ETH holders precies beetje geïrriteerd.
Nee hoor. Ik zie dat shillgedrag hier niet graag (op 4chan vind ik dat nog grappig, daar maken ze er echt een sport van), maar als ADA zich écht kan manifesteren ben ik niet te beroerd om mee op de kar te springen en je te feliciteren met je mooie winsten hoor. :)

Met manifesteren bedoel ik: verschillende crashes overleven, grote bedrijven die op de kar springen, etc...

Ik vind het op dit moment (!) echter meer een gok dan een investering, en dan vind ik het totaal niet gepast om iemand die overduidelijk niets van research heeft gedaan te willen overtuigen met beloftes van free monies.

Maar als alle ADA holders even fanatieke believers zijn als Legatus, dan kan de prijs toch alleen maar omhoog gaan? :)
Het is zeer moeilijk om online het onderscheid te maken tussen een fanatieke believer en iemand die bij de eerste echte pump meteen casht en de rest laat zitten. Vandaar: do your own research!

Laatst bewerkt door een moderator:
ADA zal waarschijnlijk nog zeer hard stijgen komende maanden (net als de rest van de altcoins), maar aangezien ze nog niet veel verwezenlijkt hebben, is dit vooral gebaseerd op verwachtingen en zal het ook heel hard terug crashen als er niet aan de verwachtingen voldaan wordt. Ethereum staat al veel verder en is dus ook veiliger om in te beleggen. Volgende bull market kan het er helemaal anders uitzien, maar aan het einde van deze bull market zal ADA veel meer teruggeven dan ETH imo.

Nee hoor. Ik zie dat shillgedrag hier niet graag (op 4chan vind ik dat nog grappig, daar maken ze er echt een sport van), maar als ADA zich écht kan manifesteren ben ik niet te beroerd om mee op de kar te springen en je te feliciteren met je mooie winsten hoor. :)

Ik vind het op dit moment (!) echter meer een gok dan een investering, en dan vind ik het totaal niet gepast om iemand die overduidelijk niets van research heeft gedaan te willen overtuigen met beloftes van free monies.

Het is zeer moeilijk om online het onderscheid te maken tussen een fanatieke believer en iemand die bij de eerste echte pump meteen casht. Vandaar: do your own research!

Dat zijn geen loze beloftes eh. Heb jij research gedaan over ADA?

Africa deal is om de hoek.

CH bevestigd het ook en dat men nu wacht op die overheid om hun 'pr zaken' in orde te stellen om dan het nieuws officieel aan te kondigen.

Grayscale investments gaan we ook waarschijnlijk dit jaar zien:

Smart Contracts (Goguen) eind volgende maand.

Coinbase gaat ook waarschijnlijk een realiteit worden dit jaar.

Projecten die naar Cardano komen:

Al dit moet nog komen.
Tuurlijk ben ik overtuigd dat ik nog enorm groeipotentieel zie in de prijs.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan