Crypto - Nieuws en algemene discussie

CHAIN hard gezakt de laatste 24u. Wel beslist van bij te kopen nu, is echt een interessant project en ik zie de prijs dus ook nog hard stijgen.

Hah fail tot en met. Khad blijkbaar nog een "take profit" op^53k staan..had het pas na de verkoop door xD.
Heb weer wat ETH met leverage x3 gekocht. Voorlopig winstgevend....voorlopig...

Ik heb vorige week nog wat afgehaald van Coinbase Pro naar m'n KBC rekening en dat stond er na 5 minuten op.
Ging wel maar over 100 euro :D

Ik heb nog nooit uitgecashed naar mijn bankrekening. Is dat rekeningnummer ook dat Ests nummer?

Kan je best je bank op de hoogte stellen dat er x bedrag aan zit te komen van een bepaalde rekeningnummer of kan je best zwijgen en bedragen onder de 3000 eur uitcashen?

't Is maar dat ik niet in de problemen wil komen en mijn bank heeft mij al 1 x opgebeld toen ik 1500€ naar Coinbase stortte. (Wilden me uitleggen wat fishing was)

Of is Binance beter om uit te cashen en vanuit welk land wordt dat dan gestort?

Hah fail tot en met. Khad blijkbaar nog een "take profit" op^53k staan..had het pas na de verkoop door xD.
Heb weer wat ETH met leverage x3 gekocht. Voorlopig winstgevend....voorlopig...
Komaan ETH! Als deze bitcoin rally gestabiliseerd wil ik die value zien doorstromen. Volgende week 2.300$ 🚀

Ik heb nog nooit uitgecashed naar mijn bankrekening. Is dat rekeningnummer ook dat Ests nummer?

Kan je best je bank op de hoogte stellen dat er x bedrag aan zit te komen van een bepaalde rekeningnummer of kan je best zwijgen en bedragen onder de 3000 eur uitcashen?

't Is maar dat ik niet in de problemen wil komen en mijn bank heeft mij al 1 x opgebeld toen ik 1500€ naar Coinbase stortte. (Wilden me uitleggen wat fishing was)

Of is Binance beter om uit te cashen en vanuit welk land wordt dat dan gestort?
Serieus? Welke bank? Heb al meer dan 1.5k gestort via KBC naar Coinbase maar nooit gecontacteerd geweest.

Terug
Bovenaan