D
Deleted member 572
Guest
CHAIN hard gezakt de laatste 24u. Wel beslist van bij te kopen nu, is echt een interessant project en ik zie de prijs dus ook nog hard stijgen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb vorige week nog wat afgehaald van Coinbase Pro naar m'n KBC rekening en dat stond er na 5 minuten op.
Ging wel maar over 100 euro![]()
Da’s een geruststelling, was schrikken toen m’n balance op 0 stondAllez, Binance ligt zo goed als plat weer.

Komaan ETH! Als deze bitcoin rally gestabiliseerd wil ik die value zien doorstromen. Volgende week 2.300$Hah fail tot en met. Khad blijkbaar nog een "take profit" op^53k staan..had het pas na de verkoop door xD.
Heb weer wat ETH met leverage x3 gekocht. Voorlopig winstgevend....voorlopig...

aan icon heb ik mijn broek goe gescheurd indertijd.ICON lijkt toch ook wel een stabiele voor op lange of zelfs korte termijn.
Wat bij opgezet.
ik duim ook. Het is eenzaam aan de zijlijnKomaan ETH! Als deze bitcoin rally gestabiliseerd wil ik die value zien doorstromen. Volgende week 2.300$![]()
Serieus? Welke bank? Heb al meer dan 1.5k gestort via KBC naar Coinbase maar nooit gecontacteerd geweest.Ik heb nog nooit uitgecashed naar mijn bankrekening. Is dat rekeningnummer ook dat Ests nummer?
Kan je best je bank op de hoogte stellen dat er x bedrag aan zit te komen van een bepaalde rekeningnummer of kan je best zwijgen en bedragen onder de 3000 eur uitcashen?
't Is maar dat ik niet in de problemen wil komen en mijn bank heeft mij al 1 x opgebeld toen ik 1500€ naar Coinbase stortte. (Wilden me uitleggen wat fishing was)
Of is Binance beter om uit te cashen en vanuit welk land wordt dat dan gestort?
Idem (kbc). En geld staat met overschrijving zelfs binnen de minuut op men account.Serieus? Welke bank? Heb al meer dan 1.5k gestort via KBC naar Coinbase maar nooit gecontacteerd geweest.
BTC is ondertussen daardoor gevlogen. Morgen 60K ?Die 55k is toch spannend de hele tijd![]()

Als het 1970$ doorbreekt, zou hij naar 2200$ moeten doorstotenKomaan ETH! Als deze bitcoin rally gestabiliseerd wil ik die value zien doorstromen. Volgende week 2.300$![]()
Eens door die grens gaat dat weer vlot. Wtf amai.Damnnn. Kan iemand mij zeggen wanneer dit stopt?!
BNB stealing all it's thunder.Komaan ETH! Als deze bitcoin rally gestabiliseerd wil ik die value zien doorstromen. Volgende week 2.300$![]()